קירוי גגות שקוף – פתרון מושלם לגג מעוצב ואסתטי

תוכן עניינים

בוודאי נתקלתם לא מעט במושג "קירוי גגות" או "חיפוי גגות". למעשה, שני המושגים האלו מתארים את אותה הפעולה והיא הסתרת חלק מסוים בגג (חלק שלא נראה אסתטי) והבלטת חלק אחר, שיקנה מראה טוב ומעוצב יותר לגג. יש שימוש בקירוי גגות או חיפוי גגות לא רק במגזר הפרטי אלא גם במגזר העסקי והציבורי.

אסתטיקה ושימושיות

תסכימו איתנו שכאשר אתם נכנסים למבנה שהינו מעוצב, אין לכם באמת את היכולת לדעת האם הותקן קירוי לגג או לא. כל זאת תודות לטכנולוגיה המתוחכמת שמשתמשים בה שמצליחה לטשטש בהצלחה את הגג המקורי של המבנה.

עם השנים הטכנולוגיה הזאת התפתחה יותר ויותר ובזכותה ניתן להתקין קירוי גגות שקוף. כזה שאינו נראה לעין ומשתלב בצורה מושלמת עם הגג הקיים.

הקירוי עצמו נעשה באמצעות שימוש במספר חומרים. אם פעם היה שימוש בחומרים כמו גבס ואבן, כיום יש שימוש במתכות כמו, פח, נחושת ואלומיניום. ישנם מספר יתרונות בשימוש במתכות ביניהם, שמירה על עמידות, חוזק וגם אפשרויות עיצוב כמעט בלתי מוגבלות.

מי צריך לבצע קירוי גגות?

כפי שהוזכר בתחילת הכתוב, קירוי גגות יכול להתאים גם למבנים פרטיים וגם למבנים תעשייתים. לרוב, יש בחירה במתכת חזקה ועמידה כמו אלומיניום ומדוע? כי גג מאלומיניום נותן מראה מעוצב ומודרני למבנה. יתרה מזאת, ניתן לשלב עם הקירוי מאלומיניום גם זכוכית ואז מתקבל מראה עוד יותר מואר ויפה.

במבנים פרטיים, ניתן גם כן להשתמש בפרופילים מאלומיניום על מנת לקרות את הגג של המבנה. הקירוי המתקבל הוא מודרני, חדשני וכמובן כזה שמעניק נופך מעוצב למבנה.

הבחירה בקירוי גגות מאלומיניום נובעת לא רק בגלל העיצוב אלא גם בגלל הפונקציונאליות הגבוהה. הכוונה היא שהאלומיניום היא מתכת חזקה, כזאת שאינה מתבלה ובזכותה נמנעים מצבים לא נעימים כמו, רטיבות או נזילות שיכולות להגיע ישירות מהגג כאשר יש גשמים. מעבר לכך, אם בוחרים חיפוי גג מאלומיניום, ניתן להזמין אותו עם פתיחה ובכך להאיר את החלל וגם להנות מבידוד טרמי ואקוסטי.

צורת העבודה

אם בחרתם להתקין חיפוי לגג, עליכם לצור קשר עם חברה המתמחה בכך. יש לבחור חברה שיש עליה המלצות ושיש ברשותה תיק עבודות בו תוכלו לראות את חיפויים שהתקינה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי ציבורי.

חשוב מאוד לוודא שהחברה שאתם בוחרים לקחת ממנה את השירות תחזיק מספר יתרונות בהם:
ניסיון של שנים בתחום, שימוש בחומרים איכותיים עם תווי התקן הנדרשים ומקצועיות ועבודה ברמה גבוהה שתעשה על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחומם.

בשלב הראשוני, יהיה צורך לבצע מדידות לגג ובהתאם להכין את הקירוי הנדרש. כל קירוי כולל קירוי שקוף יוכן בהזמנה מותאמת אישית על פי המידות הנדרשות ללקוח. את הקירוי ניתן להרכיב כיחידה אחת שלמה ללא חיבורים נראים לעין. כך נוצר מראה אחיד ומעוצב.

קראו גם על: חיפוי קירות אלומיניום

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן