פתרונות אלומיניום מקוריים למבני משרדים

תוכן עניינים

אין ספק שהאלומיניום יכול לחולל פלאים לא רק במבני מגורים על גם במבני משרדים. למעשה, בעזרת מעט יצירתיות וקצת מעוף, ניתן לשפץ מגוון של משרדים בעזרת חומר ייחודי זה ולהוסיף נופך עוצמתי לכל מבנה משרדים. אז איך עושים זאת? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו כמה טיפים שימושיים שיעזרו לכם לשדרג את מבנה המשרדים שלכם ולמה כדאי להשתמש בפתרונות חיפוי אלומיניום למשרד שלכם.

פתרונות אלומיניום

שער וקירוי לחנייה של יושבי המשרד

בכדי ליצור חציצה בין העובדים והלקוחות שלכם לבין זרים של ממש, חשוב ליצור חנייה למבנה המשרדים שלכם. ניתן להשתמש באלומיניום כדרך ליצור את השער באופן פונקציונלי משום שמדובר בחומר אשר מספק לנו אינספור אפשרויות אולם גם בפן הדקורטיבי. נסו לדמיין רק את בניין המשרדים שלכם כאשר לכל חנייה יש קירוי של אלומיניום וכאשר החנייה נפתחת באופן אוטומטי בעזרת דלתות אלומיניום. שווה, לא?

דלת כניסה עם לוק הייטקי שמושך את תשומת הלב

אם כבר דיברנו על הכניסה לבניין המשרדים, הרי שבעזרת האלומיניום נוכל לייצר גם דלת מרשימה אשר גם תספק הגנה וגם תייצר נוכחות עיצובית – כבר מהשנייה הראשונה. כיום מקובל להשתמש באלומיניום בשילוב של זכוכית חלבית או שקופה, בכדי ליצור לוקים שונים בחלל הכניסה. כדי גם לתת את הדעת על הידיות ולזכור שזהו עוד אלמנט דקורטיבי שבו האלומיניום יכול לככב.

תריס אלומיניום לחדר ישיבות פרטי במיוחד

כאשר נכנס רגע לספייס של אחד המשרדים בבניין המשרדים שלכם, נשאף לייצר את הפרטיות הראויה לכל ישיבה חשובה וגם כאן מומלץ להיעזר באלומיניום. במקום להשתמש בווילונות ישנים אשר יכסו את קירות הזכוכית של חדר הישיבות, נשאף להשתמש בתריס אלומיניום חשמלי אשר ניתן לפתיחה ולסגירה בלחיצת כפתור. הבחירה באלומיניום כחומר המרכזי בתריס, תאפשר למי שיתחזק את הבניין ליהנות משנים ללא בעיות ועם מגוון של אפשרויות ניקוי קלות.

קיר אלומיניום לחלוקת האופן ספייס באופן ייחודי

במידה ובניין המשרדים שלכם נמצא בסמיכות למשרדים אחרים, ניתן ליצור קיר אלומיניום. קיר שכזה, יאפשר לתחום את המחלקות השונות בתוך ומחוץ לכל ארגון באופן פשוט ומהיר ולספק  לוק אנד פיל ייחודי לכל אזור בבניין. כך שבהחלט מדובר בפתרון של ממש עבור בנייני משרדים אשר שואפים לזכות בחלוקה פנימית נכונה אולם לא רוצים להיכנס להוצאות של קירות בטון יקרים אשר גם תופסים מקום רב. בהחלט לא עניין של מה בכך כאשר כל סניטמטר בבניין המשרדים מתומחר לפי הגודל שלו.

לסיכום, אלומיניום יכול לשרת באופן מוצלח מגוון של מבני משרדים ולהוסיף טוויסט עיצובי לכל ספייס שבו תציבו אותו. העובדה שמדובר בחומר איכותי כל כך, מאפשר לאדריכלים וקבלנים רבים בעולם מבני המשרדים, לנצל אותו כהלכה ולשלב אותו בפרויקטים שלהם בקלות וביעילות.

*** מאמר זה נכתב בשיתוף חברת א.מרום אלומיניום – מומחים לכל עבודות האלומיניום.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן