בטיחות אש בזמן חיפוי מבנים

תוכן עניינים

אין חשוב יותר מאשר לדעת שאנחנו חיים בבניין שיש בו את כל המערכות לבטיחות אש. יתרה מכך – כל מבנה מחויב באישור מכבי אש טרם קבלת טופס 4 (טופס אכלוס). זה לא משנה אם מדובר על מבנה מגורים פרטי או על מבנה תעשייה, בכל מקרה כאשר מדברים על בטיחות אש – חשוב להקפיד ולהשתמש בחומרים עם מעכבי בעירה ובחיפוי אלומיניום איכותי שעונה על הגדרה זו. חברת אלום גג זו הכתובת הנכונה לרכישת חיפוי אלומיניום מאיכות ללא פשרות, כזה שעומד ברמת התקנים הנדרשת.. חיפוי איכותי ועמיד, בעל מעכבי בעירה ועמידה בתקני אש – זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי להיות בראש שקט.

מדוע דווקא חיפוי אלומיניום של אלום גג?

במעגל הייצור של אלום גג קיימת מכונה ייעודית לטיפול בלוחות אלומיניום בעובי שנע בין 3.0 מ"מ ועד 16 מ"מ. מכונה מסוג אלובנדר מסוגלת לקפל את דפנות הנפל ובצורה כזאת היא למעשה מונעת מהאש להגיע במהירות  לחומר המילוי הפלסטי הנמצא בין שתי שכבות האלומיניום . כך חיפוי לוח החיפוי הופך לעמיד פי כמה. בנוסף לכך, חברת אלום גג מעניקה גם שירותי חירוץ CNC וסגירת דפנות ללקוחות חיצוניים בתחום הזה – מתקינים, מרכיבים וקבלנים, כך שגם עבור שירות חשוב זה כדאי ליצור קשר עם אלום גג.

בטיחות אש מסביב לעולם

לא מזמן התרחשה שריפה בבניין מגורים בלונדון והבניין עלה בלהבות. בבדיקות שערכו מצאו שהבניין היה מחופה באלומיניום שכבות ACP מהדור- הישן שלא כלל מעכבי בעירה וסגירת דפנות מה שלדברי החוקרים האיץ אץ מעבר האש מקומה לקומה. לאור מסקנות אלו , רשויות הכיבוי בכלל ואלו שבאנגליה בפרט שינוי את התקנות וחלקם אף הגדיל לעשות ולהחליף את לוחות החיפוי בביניינים הישנים יותר ל ACP  החדיש . חברת אלום גג השכילה לראות את הנולד וכבר לפני זמן רב הצטיידה בכלי ייחודי ומדויק בעל יכולת עיבוד מהירה ביותר עבור לוחות מורכבים כמו ACP אלומיניום כדוגמת אלוקובונד או לוחות HONEYCOMB  בעוביים של 3.0 ועד 16.0 מ"מ.

בטיחות אש לצד עיצוב מרהיב

אם חשבתם לרגע שחיפויי האלומיניום שתוכלו לרכוש בחברת אלום גג יהיו רק בטיחותיים מפני אש, כדאי שתדעו שזה רחוק מלהיות מדויק. בימינו, חיפויי האלומיניום שהחברה מוכרת ללקוחותיה גם מאוד מעוצבים ויפים, אז למה לחשוב פעמיים? אם אפשר ליהנות מהשילוב המושלם בין בטיחות אש ובין עיצוב מרהיב שאי אפשר להתעלם ממנו, הרי שזה בהחלט כדאי. חשוב להבין: בטיחות האש בחיפוי המבנים שבהם אנחנו גרים, עובדים ו/או חיים היא לא מהדברים שכדאי לקחת בהם סיכונים מיותרים. אלום גג מקפידה לעמוד בכל התקנים של מדינת ישראל ומציעה גם שירות אדיב ומקצועי, כך שאין ספק שאם תבחרו באלום גג – תצאו מרוצים מהבחירה שלכם. צרו קשר עוד היום לקבלת ההצעה המתאימה ביותר עבורכם.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן