חיפוי אלומיניום לתמ"א 38

תוכן עניינים

בשל העובדה שישראל נמצאת במקום בעייתי מבחינת ההסתברות לרעידות אדמה,לפני מספר שנים  אושרה תכנית המתאר תמ"א 38 פרויקטים רבים של תמ"א 38 מתקיימים היום בלא מעט אזורים בישראל – פרויקטים שנוצרו מתוך התכנית הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה ובפועל, מייצרים גם התחדשות עירונית ותורמים לשיפור פני העיר. אם אתם קבלני בניין אתם בוודאי יודעים לומר שתמיד לפני שמתחילים עבודות של תמ"א 38 צריך לתכנן את כל הצעדים היטב ולבחור את בעלי המקצוע והחומרים בהם חשבתם להשתמש במסגרת  ביצוע העבודה. כיום חיפוי קירות דמוי עץ חוץ דמוי עץ או חיפוי אלומיניום הפכו לפופולאריים מאוד בחיפוי חוץ במבנים. חיפויי אלומיניום לתמ"א 38 הפכו לחלק בלתי נפרד מהמפרט הטכני של המתכננים , היזמים , קבלני הבניין ושל הדיירים הקיימים כאחד..

מדוע כדאי לשלב דווקא חיפויים מאלומיניום בתמ"א 38?

כאשר מדברים על חיפויים שונים שיוכלו להתאים לכם לעבודות תמ"א שאתם עושים ברחבי הארץ, כדאי לבדוק היטב מהן האופציות. אין ספק שכאשר מדברים על חיפויי אלומיניום מדברים על הבחירה הטובה ביותר, לפני הכול, בגלל התכונות של האלומיניום עצמו. מדובר על חומר עמיד מאוד כך שהוא יוכל להחזיק מעמד אפילו בתנאי מזג האוויר הלא פשוטים שיש לנו כאן בישראל. דבר שני, מדובר בחומרים קלים לניקוי ותחזוקה – מה שמאוד יעיל בבנייני מגורים משותפים. שיטות הבניה מאלומניום נחשבות " שיטות-גמישות" כלומר:   תוכלו להתאים אותו לכל מקום ולכל מבנה שאתם רוצים לחפות בעזרתו. אם כל זה לא מספיק, כדאי גם לזכור שמדובר על חומר שמגיע בכל צבע שהלקוח רוצה ולכן ניתן יהיה לשלב גם צבעים וטקסטורות מגוונות במבנה.

ההשקעה הכלכלית

עוד סיבה טובה שבגללה חיפוי אלומיניום זו בחירה טובה לפרויקטים שונים של תמ"א 38, זו העובדה שלא מדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי. החומר נוח מאוד לעבודה במסגרת פרויקטים כאלה,הרכבה מהירה, זמן פיגום מינימלי ועוד.
בין אם אתם רוצים להשקיע בחיפויים שישמשו אתכם בזמן העבודה בלבד ובין אם אתם רוצים לשלב במבנה חיפויים קבועים. החיפויים האלה אידיאליים לביצוע כל המשימות שקבלני בניין מתמודדים איתן כך שאין ספק שגם אתם תצאו מרוצים מבחינה כזאת.

איפה כדאי לקנות את חיפויי האלומיניום לתמ"א 38?

לפני הכול כדאי לכם לבדוק כמה חיפוי אלומיניום אתם צריכים, באיזה עובי והאם הם צריכים, מבחינתכם, לעמוד בתקנים הכי מחמירים שיש בתחום הזה. כדאי לזכור: לקנות מוצר שאינו מספיק איכותי זה אומר לא לעמוד בתקן וזה אומר שלמעשה אתם עושים חצי עבודה מבחינת הלקוחות שלכם. לכן, אם אתם מחפשים מקום מוביל לרכישת חיפוי אלומיניום לתמ"א 38 כדאי שתדעו: חברת אלום גג היא הכתובת הנכונה. כאן תמצאו לא רק מגוון חיפויי אלומיניום מהאיכות הכי טובה שיש אלא גם תוכלו ליהנות משירות מקצועי לכל אורך הדרך. אנשי המקצוע של אלום גג יסייעו לכם בבחירת החיפויים, דרך התאמתם לצרכים ולמידות שלכם ועד להתקנתם בבניין. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן