איך בונים גגות רעפים – חומרים וטיפים לבניה

תוכן עניינים

בעלי בתים פרטיים לא יכולים לסמוך על וועד הבית או על העירייה כמו דיירים בבניין משותף, בעלי בתים פרטיים צריכים לדאוג לעצמכם ולעשות את העבודה עבור הבית שלהם בעצמם.

בזמן שיש בעלי בתים פרטיים שמנסים לעגל פינות או להתפשר על איכות החומרים יש אחרים שלא מוכנים לעשות ויתורים ובצדק. בניית גג בבתים פרטים דורשת עבודה באיכות גבוהה, עבודה עם החומרים הטובים ביותר, עבודה של אנשי המקצוע הטובים ביותר ועבודה שתהיה גם פרקטית וגם נראית מצוין.

גג רעפים הוא ככל הנראה סוג הגג המבוקש ביותר, מדובר בגג שגם נראה מצוין ומקנה לבית מראה כפרי ונעים וגם פרקטי מאוד ומספק לדיירי הבית את ההגנה הנחוצה. בניית גג רעפים היא פעולה מורכבת ומסובכת אם אתם חושבים לבצע אותה בעצמכם אבל עבור חברה המתמחה בתחום ועבור אנשי מקצוע בעלי ניסיון מדובר בעבודה קלילה ופשוטה. אם אתם רוצים את איכות העבודה הטובה ביותר ואם אתם רוצים להבטיח לעצמכם חורף יבש וקיץ נעים אל תיקחו סיכונים מיותרים לא באיכות אנשי המקצוע ובטח שלא באיכות החומרים.

לבחור בחומרים האיכותיים ביותר

הדילמה האם לבחור בחומרים הפשוטים יותר ולחסוך במחיר או בחומרים האיכותיים יותר ולשלם קצת יותר כסף היא בהחלט דילמה לגיטימית ואם גם אתם נתקלתם בשאלה הזו דעו לכם שאתם חלק מקבוצה גדולה מאוד של ישראלים שניצבים עכשיו בפני שיפוץ הגג. בזמן שיהיו כאלה שיבחרו בחומרים הפשוטים ואולי יחייכו עכשיו אבל יבכו בעוד מספר חודשים אתם תהיו חכמים ותבחרו בחומרים החזקים יותר והאיכותיים יותר ותצחקו גם עכשיו וגם בעוד מספר שנים.

אי אפשר לרמות כאשר זה נוגע לחומרי בנייה ושיפוץ, החומרים הפשוטים לא יחזיקו מעמד כמו החומרים הטובים יותר וגם אם זה יעלה קצת יותר עדיף להשקיע היום כדי לא להוציא עוד כסף מיותר מחר. בניית גגות רעפים זו לא עבודה קשה ובהחלט גם אפשר לסיים אותה תוך מספר ימים אבל הדבר תלוי גם באיכות החומרים שתבחרו ולכן אל תנסו לקחת סיכונים מיותרים.

ומה עם המחיר? אל תיקחו סיכונים אבל גם אל תשלמו מחירים מופקעים

חשוב להדגיש שאומנם ההמלצה היא לבחור בחומרים האיכותיים יותר אבל אין זה אומר שעליכם לשלם מחירים מופרזים ולקרוע לעצמכם את הכיס. אתם בהחלט יכולים למצוא את השילוב המושלם של חומרי בנייה וחומרי שיפוץ מתאימים לבניית גג רעפים גם באיכות הנחוצה וגם במחיר אטרקטיבי ומשתלם.

כאשר החלטתם על בניית גג רעפים מחיר למטר הכי זול זו המשימה החשובה ביותר שלכם אחרי שמצאתם את האיכות הטובה ביותר של החומרים. המחיר הוא פרמטר קריטי בבחירה שלכם, אם אתם מרגישים שמנסים לגנוב אתכם ולקחת מכם מחיר לא הגיוני תבררו ותבדקו במקומות אחרים כי בהחלט יכול להיות שמנסים לרמות אתכם.

קראו גם על: חיפוי אלומיניום | אלוקובונד

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן