שדרוג בתי יוקרה עם פרגולות בעלות חיפוי אלומיניום

תוכן עניינים

האמת? חלון הראווה של בתים רבים בכלל נכסי יוקרה בפרט לא עשוי זכוכית. את ה"תפקיד" הזה ממלאה פרגולה עם חיפוי אלומיניום.

זה מכבר הפכו פרגולות לכרטיס ביקור של בעלי הבית שבו הן מותקנות, לחלון הראווה ולתעודת זהות. הן אמורות לייצג ולשקף יוקרה והידור, איכות חיים, אסתטיקה, עיצוב, ניקיון חזותי. 

יש פרגולות שאינן מהוות רק כיסוי עליון למתחם המאפשר הצללתו אלא סוגרות אותו משלושה צדדים ובכך הופכות, לדוגמה, מרפסות למתחם המהווה חלק בלתי נפרד מהבית, ומהווה מקום שניתן ניצול לאירוח, לבילוי, לאחסון מוצרים שונים ועוד.

פרגולות יוקרתיות המהוות, כאמור, כרטיס ביקור של בתי יוקרה, הנפתחות ונסגרות בלחיצת כפתור שלט רחוק או באמצעות הטלפון הסלולרי, באפליקציה ייעודית, ניתנות למיזוג אוויר בקיץ ולהסקה בחורף ובכך מאפשרים שהייה ממושכת. 

איכות, בטיחות, עמידות

 היות שפרגולה חשופה לכל מזג אוויר שהוא, חשוב שהיא תיבנה מחומרי גלם איכותיים, בטיחותיים ועמידים- אלומיניום אל חלד, עץ מלא ועוד. ניתן כמובן לשלב בה חומרים נוספים, ככל שהתקציב מאפשר והטעם מכיל. מה שחשוב הוא להזמין את הפרגולה מאנשי מקצוע מנוסים, המאומנים ומנוסים בייצורן ובהתקנתן. ככל שרוצים ויכולים- ניתן להעשיר ולהעצים את מראה הפרגולה, בין השאר הודות לשילוב גופי תאורה מרשימים

פרגולה היא תוספת בנייה חיונית ואפקטיבית לא רק בבתים פרטיים אלא במוסדות שונים כגון: מסעדות, בתי קפה, צימרים. בכך יוצרים מתחם המאפשר קליטת מספר גדול יותר של לקוחות. התועלת- ברורה.

כאשר פרגולה היא ווואוווו….

פרגולה מהווה אלמנט עיצובי, קישוטי, גם כאשר מדובר בכיסוי קטן- ביחס, כמו למפתן הבית. מרקיזה, שהיא סוג של פרגולה, מייפה את חזות המבואה והכניסה לבית. כאשר מדברים על בתי יוקרה, פרגולה מהווה חלק בלתי נפרד מהם. על גגות פנטהאוזים רבים ניתן לראות, כאשר מרימים עיניים אל על ונושאים אותן אל ראשי מגדלי יוקרה, פרגולות ענקיות, ההופכות את הגג למתחם אירוח מצוין למסיבות המוניות, או למתם שיזוף, משחקים ועוד.

 העשרת מראה הבניין והעצמת האפקט החזותי שלו באמצעות פרגולה היא אחד הדברים המתבקשים ביותר. במבחן עלות- תועלת, אין כל ספק כי ככל שהפרגולה חזקה, בטיחותית, איכותית ומעוצבת, כך, בהתאמה, התועלת שלה מצדיקה את עלותה. 

אחת התכונות המייחדות פרגולה היא בכך שהיא סוככת לפעמים, לדוגמה, על מתחם חנייה ובכך הופכת אותו ל"הבית של האוטו" ומגנה עליו מבחינות שונות. 

אם אתם רוצים למצות ולמקסם את יתרונות הפרגולה, הזמינו אותה מאנשי מקצוע המקפידים על כל תהליך הייצור שלה ובמיוחד על גימור מלוטש. פרגולות מחומרים שונים, בצורות ובגדלים שונים מאפשרת להפוך אותן לאלמנט עיצובי המעשיר את חזות הבית וסביבתו ויוצר רושם ואווירה צבעונית ועשירה.

אם האורחים שלכם מביטים בפרגולה ונותרים ללא מלים- שתיקתם מעידה יותר מכל מילים על הרושם שהיא מותירה בהם… 

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן