יתרונות חיפוי קירות וגגות אלומיניום

תוכן עניינים

ענף הבנייה הולך ומתפתח כל הזמן, יש חומרים איכותיים ושיטות בנייה מתקדמות וחדשניות המבטיחים יתרונות רבים הן לקבלן וליזם והן ללקוח הסופי. בשנים האחרונות ניתן לראות כי השימוש בגגות אלומיניום הולך וגובר. לחיפוי גגות ולחיפויי קירות מאלומיניום יש יתרונות רבים מאחר והאלומיניום הוא חומר עמיד וקל משקל, כמו כן קל לעבוד עם האלומיניום ואפשר להתקין את הגג וחיפויי הקירות במהירות ולחסוך זמן עבודה יקר. 

מידע כללי על אלומיניום

אלומיניום הנקרא בעברית חמרן הוא חומר גלם שימושי ופרקטי בתחומים רבים, ובמיוחד בענף הבנייה והשיפוצים. משקלו הסגולי של האלומיניום נמוך ומהווה כ-35% בלבד ממשקל האבץ, לכן לוחות החיפוי והקירוי קלים ואין צורך בחיזוק מבני או בתכנון הנדסי מורכב, קל להתקין את חיפויי הקירות וגגות האלומיניום והחומר נוח לעבודה ועמיד מאוד בפני פגעי מזג האוויר ושינויי טמפרטורה.

כדאי לדעת כי ניתן להזמין לוחות אלומיניום לחיפוי ולקירוי במגוון צבעים ובאיכויות שונות, כך לדוגמה יש אפשרות לבחור לוחות אלומיניום עם ציפוי פוליאסטר או עם גימור מסוג PVDF.

דור חדש של חיפויי קירות וגגות אלומיניום

כאמור, בענף הבנייה יש מוצרים חדשים ואיכותיים יותר, כך האדריכלים וחברות הבנייה, כמו גם קבלני השיפוצים, יכולים להציע תכנון הנדסי מותאם אישית ופתרונות מתקדמים וחסכוניים יותר ללקוחות. לוחות אלומיניום מהדור החדש החלו לחדור במהירות לענף הבנייה בגלל היתרונות הרבים הן בתחום חיפוי קירות פנים וחוץ והן בתחום בניית גגות וגגונים.

לוחות אלומיניום כוורת נחשבים לחומר גמר מתקדם, איכותי ועמיד, אלו לוחות חיפוי מהדור החדש המתאימים לאקלים הישראלי ומציעים יתרון משמעותי מבחינת החוזק והעמידות ומבחינת הנראות והעיצוב.

היתרונות המשמעותיים ביותר של חיפויי קירות וגגות אלומיניום הם:

  • עמידות גבוהה והגנה מושלמת בפני רטיבות ונזקי מזג האוויר.
  • חיסכון משמעותי בעלויות ההתקנה ועבודה נקיה יותר.
  • האלומיניום ניתן למחזור, זהו חומר בנייה ירוק ואיכותי המתאים לשיטות הבנייה הירוקה.
  • חיסכון משמעותי בעלויות אחזקת המבנה, אין צורך בתחזוקה שוטפת מיוחדת.
  • לוחות אלומיניום מגיעים במגוון רחב של מידות, גוונים ורמות גימור.
  • עיצוב מרהיב ויוקרתי המבטיח מבנה מרשים ביופיו.

תהליך החיפוי ובניית הגגות מאלומיניום

בניית גג אלומיניום מבטיחה יתרונות רבים, זו שיטת בנייה מתקדמת, מהירה וירוקה. את גג האלומיניום אפשר לבנות על מבנה הבנוי מבטון או מקונסטרוקציה עמידה אחרת כמו פלדה או עץ, הלוחות מגיעים מוכנים לפי מידה מהמפעל ובאתר הבנייה מתקינים אותם במהירות ובגימור יוקרתי. בבניית הגג משתמשים גם בצנרת אלומיניום עמידה לצורך ניקוז, לבניית ארגזי רוח ועוד.

את חיפויי הקירות אפשר ליישם בשתי שיטות – הדבקה או עיגון לקונסטרוקציה המחוברת לקירות המבנה. לוחות חיפוי מאלומיניום מגיעים מוכנים מהמפעל, אפשר להזמין לוחות במידות שונות ובשלל גוונים ורמות גימור לבחירה. 

אם אתם מחפשים לוחות אלומיניום, מומלץ לבקר באתר של טכנובר, החברה המובילה בישראל לאספקה טכנית. הנכם מוזמנים לעיין באתר ולבחור מוצרים איכותיים במחירים משתלמים, לרשותכם קטלוג צינורות, פחים  וקטלוגים נוספים של חומרי גלם ממתכת לענפי הבנייה והתעשייה.

קראו גם על: רפפות אלומיניום

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן