למה חשוב לשים לב בעבודות החיפוי?

תוכן עניינים

חיפוי קירות משנה את הצבע והטקסטורה של הקירות במבנים. על אף כי בימינו תעשיית הצבעים השתכללה מאד, וניתן למצוא דגמי-צבע אקריליים ומינרלים בעלי מראות שונים, אין עוצמתי מהדבר האמיתי: חיפוי תלת ממד עבה ומרשים. כיצד מומלץ לבחור את החיפוי ועל מה מומלץ לשים דגש בעת הטמעתו על הקירות? כל מה שרציתם לדעת על חיפוי קירות – כעת במאמר מידע אחד!

בחירה ראשונית של החיפוי

כשמדובר על חיפו קירות, בדומה לצביעת קיר או הדבקת טפט, חיפוי הוא רכיב בולט במרחב, ולכן העיצוב שלו מאד חשוב. התשובה לגבי "מהו עיצוב טוב" אינה חד משמעית כי כל מטבח שונה ממשנהו, כל חדר אמבטיה נראה אחרת בתוך המבנים השונים ולכן נדרש חקר מעמיק מצדכם. בדקו שהפרזול, הארונות במרחב המטבח או המקלחת והתקנים אחרים המשפיעים על עיצובו מציגים חזות דומה והמשכית בצבע ובטקסטורה וחפשו חיפוי משלים. ניתן גם להשלים את התמונה באמצעות חיפוי בצבע מנוגד ובכך ליצור תבנית עיצוב דו גונית בחדר. מומלץ לבחור חיפוי שישתלב עם הארונות, המגירות, ידיות הפרזול וכל רכיב בולט אחר על מנת ליצור בחדר את המראה המושלם על גבי הקירות שבתוכו. לשם כך, אפשר להיעזר בשירות של חברת שיפוצים בחיפה, בתל אביב או בכל מקום אחר ברחבי הארץ, שתציג ללקוח מגוון חיפויי קיר לבחירה עיצובית מנצחת!

הדבקה וקידוח – כך תעשו זאת נכון

הדבקת רוב סוגי החיפויים הקרמיים נעשית באמצעות דבק היי טק או סופר גלו 7. טכניקת ההדבקה צריכה להיעשות בנקודות מאחורי החיפוי. כל פלטת חיפוי מקבלת נקודות בדבקה המסודרות בשורות אחת מעל השנייה על מנת ליצור תפיסות אופטימאלית על הקיר. במידה ויש לוקיישן מסוים בקיר שמרגיש לא יציב ושהחיפוי לא נתפס בו בחוזקה מומלץ לקדוח בורג; לוקחים מקדחה (רצוי לקחת מברגה עם ראשי קידוח לעוצמה חלשה יותר) ומבצעים חור לתוך החיפוי, שימשיך לתור הקיר, ואליו מכניסים דיבל ומעליו שייבה ובורג.

מה עושים כאשר החיפוי "פוגש" ארון

במידה והחיפוי פוגש ארון, שידה, או התקן בולט אחר על הקיר, יש לערוך מדידת רוחב מקצה החיפוי האחרון שהודבק לקצה הארון או כל רכיב בולט אחר ומדידת אורך בהתאם. יש לקחת אריח חיפוי סטנדרטי ולחתוך אותו באמצעות דיסק מסור במידות שנבחרו תוך שימוש בסרגל לסימון אזורי החיתוך. בכל הדבקה סופית על הקיר יש לבדוק עם פלס שהיא בוצעה ישר ולעקור ולתקן תוך כדי תנועה אם זה לא המצב.

שלב הפאזל – ויצירת הגימור הסופי

שלב הפאזל הוא מצב של גמר הדבקה. החיפוי כעת נראה שלם וישר פלס אבל הוא דמוי פאזל. החלקים הסמוכים שחוברו יחדיו לא נראים כמו קיר המשכי אלא כאוסף חלקים מחורץ עם חריצים בולטים. יש להצטייד במסטיק אקרילי בצבע של החיפוי המודבק ובאמצעות אקדח סיליקון לעבור עם חומר זה על אותם חריצים. במידה ואחד החריצים עבה באופן מורגש, מומלץ להדביק לו ריבועי נייר טואלט מגוללים כדי ליצור סביבת מסטיק אקרילי יותר יציבה. בתום שלב זה החיפוי מגיע לגימור הסופי שלו.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן