חיפוי קירות חיצוניים בשימוש עם אלומיניום

תוכן עניינים

הידעתם שבשנים האחרונות חיפוי האלומיניום נתפס כטרנד חדשני ואדריכלי בכל הקשור לתחום חיפויי קירות חיצוניים? למעשה, כיום הוא כל כך נפוץ ובשימוש לא רק במבנים פרטיים אלא גם במבנים תעשייתיים. היתרון העצום בהתקנת חיפוי קיר מאלומיניום הוא בכך שהוא מצליח לצור מראה אחיד ומעוצב ויותר מזה, אם בעבר למבנים היה מראה כבד וקשוח, עכשיו בזכות שימוש באלומיניום נוצר מראה מעוצב, אסתטי ונעים לעין.

אז מהם היתרונות הבולטים בחיפוי אלומיניום?

כפי שהוזכר לעיל, אם בעבר החיפוי היה מתאים למגזר התעשייתי, כיום זה ממש לא המצב.
ניתן לראות שימוש בחיפוי אלומיניום גם במגזר הפרטי וזאת תודות למעטפת רחבה של יתרונות בהם:

הגנה מפני לחות ורטיבות – כל חיפוי קירות חיצוני מגן על המבנה מפני תנאי מזג אוויר משתנים. מה שכן, כאשר מתקינים חיפוי קירות מאלומיניום, יש הגנה עוד יותר גבוהה וטובה, בהשוואה לשימוש בחומרים אחרים. בזכות ההגנה על המבנה, אתם עשויים לחסוך עלויות הכרוכות בתחזוקה ותיקון של המבנה.

מגוון אפשרויות עיצוב – בניגוד לחומרים אחרים, עם חיפוי העשוי מאלומיניום ניתן להנות מאינספור עיצובים וסגנונות. אפשר להתאים לא רק את הצבע המבוקש אלא גם את העובי, העיצוב והסגנון הנדרשים. כל זאת בהתאם לתקציב ולהעדפות.

בידוד תרמי – כאשר מתקינים חיפוי קירות חיצוניים מאלומיניום, יש לקחת בחשבון יתרון עצום והוא כושר בידוד תרמי מפני קור וחום ברמה הכי טובה וגבוהה שיש. מה שיכול לחסוך עלויות משמעותיות.

יישור קירות, חוזק ועמידות – במידה ויש בעיה של קירות עקומים, ניתן לפתור אותה על ידי הנחת לוחות אלומיניום ישרים על הקיר או הקירות. מעבר לכך, באמצעות שימוש בחיפוי קירות מאלומיניום, ניתן להעניק לקירות המבנה חוזק ועמידות גבוהים. כל זאת מבלי להוסיף משקל כבד על הקירות וזאת תודות לכך שהאלומיניום נחשב לחומר קל.

בידוד אקוסטי – בהשוואה לחיפוי קירות שאינם עשויים מאלומיניום, חיפוי קירות חיצוניים מאלומיניום יכול לתת בידוד אקוסטי מושלם ומעבר לכך, הוא גם יכול לשמור על עמידות השלד של המבנה או המבנים לאורך זמן רב.

תחזוקה וניקיון – חיפוי גגות כמו חיפוי קירות חוץ העשוי מאלומיניום, ניתן לנקות בקלות רבה ומדוע? כי חיפוי אלומיניום יכול למנוע הצטברות של אבק ולכלוך (זאת בניגוד לחיפויי קירות העשויים מחומרים אחרים).

ניתן לראות שיש המון יתרונות לחיפוי האלומיניום ובהתאם לכך אפשר לבחור בו בלב שלם, כחיפוי שיכול לענות על כל הצרכים והדרישות.

חיפוי קירות חיצוניים – הסוגים השונים של חיפויי האלומיניום

חיפוי אלקובונד – נחשב לחיפוי חוץ איכותי במיוחד. מורכב מאלומיניום ויש לו תכונות איכותיות בהן, עמידות גבוהה בפני זעזועים, בידוד רעש גבוה, תחזוקה מינימאלית ומשקל קל.

חיפוי פח אלומיניום – ניתן להתקין אותו על קירות חיצוניים ופנימיים. חיפוי כזה מספק בידוד טרמי איכותי במיוחד. ניתן לבחור את עיצוב החיפוי בהתאם לדרישה של הלקוח.

חיפוי פח גלי – פח גלי עשוי מאלומיניום ומתאים במיוחד למבנים תעשייתיים. מדובר על חיפוי חזק מאוד וכזה שיש לו רמת בידוד גבוהה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן