חומרי הבנייה הנדרשים לחיפוי קירות אלומיניום

תוכן עניינים

חיפוי אלומיניום – הצעקה האחרונה בתחום הבנייה והאדריכלות

חיפוי אלומיניום למבנים ציבוריים ובתים פרטיים מעניק מראה מרשים ומשודרג לחזית המבנה. מעבר למראה החדיש והנוצץ לחומר האלומיניום יתרונות פונקציונליים רבים, לכן אין זו הפתעה שחיפוי האלומיניום מככב בעולם האדריכלות והפך למעשה לחיפוי האולטימטיבי לענף הבנייה. לאור העובדה שחומר האלומיניום גמיש וקליל הוא מעניק לאדריכלים, מעצבי הפנים וללקוחות מעוף ליצירתיות פורצת גבולות הכוללת אפשרויות בלתי נגמרות בעיצובים, סגנונות, צבעים וטקסטורות שונות. בחיפוי אלומיניום ניתן להשתמש במספר וריאציות שונות כמו שינוי הקירות בחלל הבית, בחדרים, בחזית המבנה ואף לבצע חיפוי גגות בחומר האלומיניום.

אלומיניום כפתרון מעולה לחיפוי קירות  

פריצת חומר האלומיניום כחיפוי קירות בשנים האחרונות הגיעה עקב המראה הייחודי שחיפוי האלומיניום מעניק למבנים השונים וגם בזכות העובדה שחיפוי אלומיניום מעניק למבנה עמידות גבוהה יותר וחוזק רב. מבחינת תהליך העבודה מדובר בביצוע מהיר ופשוט יחסית, את לוחות האלומיניום מצמידים אל הקיר הקיים והם מחפים את הקיר בצורה אחידה. עובי הלוחות עומד על בין 2-5 מ"מ כאשר ניתן להכניס בין הלוחות לקיר חומרי בידוד. את לוחות האלומיניום ניתן לעצב בכל סגנון, כך שתוכלו ליהנות מעיצוב ייחודי ומראה מדהים בדיוק כפי שחלמתם. תוכלו לגשת לספק או חנות חומרי בניין ולרכוש את הצבעים המועדפים עליכם לצורך עיצוב הלוחות. חומרי בניין נוספים שנדרשים על מנת לבצע חיפוי קירות מחומר האלומיניום הינם חומרי הבידוד, אמנם לרוב בעלי הבית יידרשו אך ורק להיות נוכחים ואיש המקצוע יגיע עם כל החומרים הרלוונטיים ויבצע את החיפוי.                             האלומיניום כחומר גלם נחשב לחומר טוב אשר קל לעבוד אתו, ללא מאמץ. האלומיניום הינו גמיש ולכן מאפשר להתפרע עם הדמיון וליצור כל דבר לדוגמא חריטה או דגם מסוים.

יתרונות חיפוי האלומיניום 

לחיפוי אלומיניום יתרונות הן מבחינה עיצובית דקורטיבית והן מבחינה פונקציונאלית 

זמן עבודה מהיר

חיפוי קיר אלומיניום הינו הליך הנחשב פשוט ומהיר יחסית. העבודה כוללת התקנה מהירה של לוחות אלומיניום על הקיר הקיים. דבר נוסף שמקל על ההתקנה הינו העבודה שמדובר בחומר גמיש בעל משקל קל.

עיצוב ייחודי 

קיים מגוון רחב של לוחות אלומיניום בצבעים, בגוונים, במידות וברמות גימור שונות. גמישות החומר והאפשרויות השונות בעיצובו, יאפשרו לכם להגיע לעיצוב יוקרתי, ייחודי ומרהיב אשר יבטיח לכם מבנה בעל מראה מרשים ביופיו.

קל לניקוי ולתחזוקה

במידה והקיר מתמלא באבק או בחול כל  שעליכם לעשות זה לנקות אותו בעזרת שטיפה מהירה של מים. 

חומר אקולוגי

האלומיניום הינו חומר בנייה ירוק ואיכותי אשר מתאים לשיטות הבנייה הירוקה וניתן למחזור. 

התאמה לתנאי מזג האוויר

חיפוי אלומיניום לקיר חיצוני מאפשר הגנה מרבית על המבנה מפני רטיבות, לחות, נזקי מזג האוויר ותנאי מזג אוויר קשים. מעבר לעבודה שחיפוי האלומיניום מספק הגנה על המבנה בנוסף יתרון זה מוביל לחיסכון בעלויות הכרוכות בתיקונים ובתחזוקת המבנה בעתיד. 

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן