כיצד לבחור את חיפוי האלומיניום הטוב ביותר?

תוכן עניינים

חיפוי האלומיניום הינו לוח מתכת המותקן בחלקו החיצוני של המבנה. הוא משמש לעתים קרובות כדי לגרום למבנה להיראות טוב יותר ולהגן עליו מפני רטיבות, לחות, נזקי מזג האוויר ותנאי מזג אוויר קשים. ניתן להתקין את חיפוי האלומיניום בדרכים רבות ושונות. סוג ההתקנה הנפוץ ביותר נקרא התקנת "עוטף", הכוללת התקנת לוחות אלומיניום בכל היקף המבנה.

איך מתקינים חיפוי אלומיניום?

ההתקנה בנויה ממספר שלבים. אם מדובר על חיפוי לקיר חיצוני של מבנה מסחרי או ציבורי, יש קודם לבחור את סוג החיפוי מתוך מגוון רחב של גוונים ומרקמים. בהמשך, יש לבחור את צורת החיתוך של לוחות האלומיניום. את הלוחות הללו, אפשר לחתוך לריבועים קטנים או לקורות ארוכות. יש גם לבחור את הכמות הרצויה של הלוחות וכמובן את רמת הגימור הנדרשת. את החיפויים יתקינו רק אנשי מקצוע שיש להם ידע וניסיון בתחום. מכיוון שההתקנה מבוצעת בגובה, יש להיעזר בסולם טלסקופי. כך יהיה אפשר להבטיח שהעבודה תבוצע בצורה המקצועית והטובה ביותר.

מהם היתרונות של חיפוי אלומיניום?

לאלומיניום, בהשוואה לחומרים אחרים, יש המון יתרונות. אלומיניום הוא חומר קל משקל. כמו כן, נוח מאוד לעבוד איתו. כאשר בוחרים באלומיניום, אפשר להשיג רמת גימור גבוהה. הדבר מספק מראה אחיד לקירות אותם רוצים לחפות. כמו כן, המראה שנוצר הוא דקורטיבי וגם אסתטי. קירות שמחופים באלומיניום, אפשר לתחזק בצורה קלה ופשוטה. מאוד נוח להסיר מהם לכלוך ואבק. חשוב לציין שהאלומיניום יכול גם להחזיק מעמד לאורך שנים רבות וכל זאת מבלי שהוא יינזק או יפגע. אין ספק שהשימוש בחיפוי אלומיניום, יבטיח קירות תקינים וגם איכותיים.

באיזה עיצובים אפשר להזמין חיפוי אלומיניום?

סביר להניח שיצא לכם לראות חיפוי קירות חוץ מאלומיניום במגדלי משרדים. החיפויים שראיתם הם חיפויים מודרניים, מבריקים, חלקים, בוהקים ולרוב גם כהים. קחו בחשבון שמדובר על אופציה אחת לעיצוב החיפוי מיני אינספור אופציות עיצוב נוספות. תודות לכך שהאלומיניום היא מתכת שקל מאוד לעבד, הדבר מאפשר עיבוד לכל מיני מרקמים וגוונים. לדוגמה, יש חיפויים דמויי אבן, חיפויים דמויי עץ, חיפויים מבריקים, חיפויים מט ובכלל חיפויים בכל גוון שתרצו.

חיפוי אלומיניום – שאלות ותשובות

להלן מקבץ של שאלות ותשובות שיספקו לכם מידע רלוונטי נוסף על חיפויי אלומיניום:

-למי מיועד חיפוי מאלומיניום?

לכל אחד שרוצה לשפר את העמידות והיופי של המבנה או החזית של המבנה.

-כמה עולה חיפוי אלומיניום?

המחיר מחושב לפי מטר רבוע. המחיר מתחיל ב-400 שקלים למטר רבוע והוא עשוי להשתנות בהתאם לעיצוב. כמו כן, יש גם מרכיבים נוספים שיכולים להשפיע על המחיר והם רמת הגימור ואביזרים נלווים.

-איך רוכשים חיפוי אלומיניום?

מומלץ לפנות לחברה מומלצת בתחום (קראו המלצות, בדקו כמה שנות ניסיון יש לה בתחום ומהו המחיר המבוקש). התהליך כולל מדידה, תכנון הנדסי ועיצוב, ייצור והתקנה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן