חיפוי קירות לבנייני משרדים

תוכן עניינים

חיפוי חיצוני של קירות זה בסופו של דבר אחד מהדברים החשובים שיקבעו כיצד ייראה המבנה שאתם עמלים היום על בנייתו. זה נכון הן לגבי בית פרטי, בניין מגורים בשיפוץ או בבנייה חדשה ואפילו בניין משרדים, כי בסופו של דבר החיפוי החיצוני משפיע רבות על התוצאה הסופית. לכן חשוב להבין את ההתלבטות שיש לכם לגבי בחירת חיפוי קירות חיצוני וכדאי לדעת שאכן עולם הבנייה של ימינו מציע מגוון אפשרויות ששווה לכם לקחת בחשבון.

אפשרויות חיפוי קירות לבנייני משרדים שכדאי שתכירו:

  1. חיפוי אלומיניום
  2. חיפוי בלוחות HPL
  3. חיפוי אלוקובונד
  4. חיפוי פייבר צמנט
  5. קירות מסך וקירות זכוכית
  6. חיפוי אבץ וטיח

לא קל לבחור את החיפוי המושלם ולכן כמובן שכדאי יהיה להתייעץ עם המומחים בתחום כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

חיפוי קירות בכל צבעי הקשת

בבואנו לנסות ולבחור את החיפוי המתאים ביותר עבור המבנה שלנו, יש לקחת בחשבון מספר משתנים. כך למשל, בין חיפוי HPL ובין חיפוי אלקובונד אנחנו נראה שבמקרה של חיפוי HPL נוכל לבחור  בצבעים מ יוחדים הנוטים יותר לצבעים הפסטליים, דמוי עץ וגוונים חמים ועמוקים שלא ניתן לקבל בצבע על מתכות. כמו כן גודל וחוזק הלוחות מאפשר לבצע ביתר קלות צורות גאומטריות דו ותלת מימדיות.

משמעות הדברים היא, שאם נרצה להוסיף צבעוניות למבנה עצמו זו לא תהיה בעיה בכלל. בנוסף לכך, ההבדל המשמעותי  בין שתי החומרים הללו  הוא בגודל הלוחות, קשת הגוונים ובחוזק החומר. אומנם בשני המקרים מדובר על חומרים חזקים במיוחד שיכולים להיות עמידים לתנאי מזג האוויר

לוחות פייבר צמנט: חלומם של רבים לחזור ולייצור בבטון גלוי . לצערנו הזמנים שהיו לנו בישראל בעלי מקצוע מומחים  , סבלנות וזמן לבניה בבטון חשוף וגלוי תמו ולכן קמו , לא רק בישראל, חלופות חיפוי מבנים באמצעות לוחות פייבר צמנט.

היום יותר ויותר מבנים חדשים ו/או כאלו שבתמ"א מתוכננים עם שילוב של חומרים כלומר גם טיח/ אבן  גם  HPL  וגם חיפוי אלומיניום למיניהם.

כל חומר והיתרונות שלו בחיפוי קירות

במקרה של חיפוי קירות חוץ העשוי מאלקובונד ניתן לראות שמדובר אומנם על שכבות של אלומיניום שביניהם יש פוליאתילן אך בסופו של דבר השכבות הללו מאוחדות לחומר אחד חזק וגמיש. לעומת זאת, במקרה של חיפוי HPL היתרון המרכזי זו העובדה שמדובר על חומר שיש לו עמידות מלאה לקרינת UV והוא גם אינו מכיל אסבסט או חומרים רעילים אחרים. לחיפוי HPL יש עוד שימושים מעבר לשימוש של חיפוי קירות כי ניתן לראות אותו גם בתוך המבנים עצמם כמו בשימוש במטבחים, מעבדות, מקלחות, מלתחות ושרותים, חיפוי-מרפסות , ריהוט גני-ילדים, משחקי ילדים  ריהוט פנים ועוד. בסיכומו של דבר, כדי לבחור בין מספר אפשרויות של חיפוי קירות כדאי יהיה לבדוק מה אומרים המומחים. לא מדובר על החלטה שניתן לקבל בקלות דעת ולכן כדאי שתפנו עוד היום אל אנשי המקצוע הטובים של אלום גג ולקבל שירות מוביל ואמין.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן