חיפוי פנים לבנייני משרדים

תוכן עניינים

חיפוי פנים

בין אם אתם עמלים היום על עיצוב הבית הפרטי שלכם, המשרד או לובי הבניין, בטח תשמחו לדעת שיש פתרונות חיפוי פנים זולים, עמידים ויפים שאולי עוד לא הכרתם. ראשית, חיפוי פנים מסוגים שונים תורם לעיצוב ומוסיף צבע ושנית, הוא גם מסייע לנו לשמור על הטמפרטורה בחלל ואף יכול לחזק  את המבנה כולו. אחת מהאופציות העיקריות שניתן לראות בתחום של חיפוי פנים למבנה זה שימוש בלוחות HLP – לוחות שמורכבים ממספר חומרים שונים המכילים, בין היתר, שרפים תרמוסטטים וסיבי צלולוזה. הלוחות הללו אינם מכילים אסבסט והינם ידידותיים לסביבה. יש מספר יתרונות בולטים לשימוש בלוחות HPL לטובת חיפוי קירות המבנה, כמו לדוגמה העמידות והעובדה שניתן לקבל אותם בכל צבע, גודל וצורה. השימוש הבולט בהם הוא כחומר דמוי עץ, שאינו מצריך תחזוקה ושימור כמו שנדרש בעץ אמיתי.

פייבר צמנט לחפוי פנים

זה לא משנה אם אתם חושבים לחפות היום את הלובי של בניין המגורים שלכם או שאולי אתם חושבים על חיפוי של קיר פנימי בתוך בית מגורים, שכן גם האפשרות של פייבר צמנט תמיד באה בחשבון. לוחות פייבר צמנט, כפי שמעיד השם, אלה לוחות דמויי בטון והשימוש בהם הפך להיות בשנים האחרונות מאוד נפוץ. ניתן לראות אותם בחדרים רטובים, בתאי שירותים, בלובי של מלונות ובתי מגורים ואפילו בבתי ספר. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שגם עבור המבנה שלכם זו יכולה להיות בחירה מוצלחת ביותר ששווה לבדוק מקרוב. החומר איכותי, חזק ואפילו מעוצב כך שהשימוש בו יהיה נוח ביותר.

חיפוי פנים מאיכות ללא פשרות

חושבים לשלב בחיפוי הפנים שלכם לוחות HLP או שאולי דווקא חיפוי פייבר צמנט יתאים לכם יותר? האמת היא, שלא קל לקבל את ההחלטה הזאת ולבחור את הפתרון המושלם עבורכם. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל המומחים שמחכים לכם בחברת אלום גג. אם תרצו לשלב פייבר צמנט בחיפוי הפנים שלכם כדאי שתדעו שהעובי של הלוחות יכול להיות: 6,8,10 או 12 ס"מ, דבר שגם הרבה פעמים ישפיע על העמידות שלו. כמו כן, יש משמעות לשאלה איך חותכים את הלוחות השונים, בין אם מדובר על לוחות HLP ובין אם מדובר על כל פיתרון אחר לחיפוי הפנים שלכם. לכן לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים ובהחלט שווה להשקיע בבחירת החיפוי הנכון למטרה שלכם.

יועצים ומומחים שישמחו לתת לכם שירות

כיוון שיש מספר אפשרויות בכל מה שקשור לחיפוי הפנים והחוץ של הדירה או בית המגורים שלכם, טבעי שתרצו לדבר תחילה עם המומחים באלום גג. כדאי לדעת: מי שבאמת מבין בתחום הזה יוכל להקשיב לכם, לראות את המבנה ובהתאם לכך להציע לכם איזה חיפוי יוכל להיות רלוונטי יותר. פנו עוד היום אל חברת אלום גג ותראו שלא תצטערו כי חיפוי פנים עושים בצורה מקצועית ויציבה או שלא עושים בכלל.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן