איך להתקין סככות וגגונים מאלומיניום בבית באופן מקצועי?

תוכן עניינים

אחד היתרונות של האקלים הישראלי הוא בכך שלאורך רוב ימות השנה יש שמש ולכן אפשר ליהנות מישיבה במרפסת או בגינה.

הקמה של גגונים וסככות מאלומיניום

בעבר הלקוחות הזמינו גגונים וסככות העשויים מחומרים שונים, אך בשנים האחרונות רובם מעדיפים להזמין מוצרים אלה המיוצרים מאלומיניום וזאת לאור היתרונות הרבים של חומר זה. הוא קל משקל והוא גמיש ולכן אפשר לייצר ממנו גגון או סוכך בכל גודל רצוי.

יש אפשרות שמתקן זה יחובר באמצעות זרועות פלדה יציבות לקיר של המרפסת וכך תיוצר הצללה מקסימלית, או שיש אפשרות שיהיה זה מתקן נפרד ללא חיבורים לקיר, אלא עם חיזוקים משמעותיים של זרועות פלדה ליציבות ולאיתנות של המבנה.

הנראות של ההצללות

כאשר מזמינים כיסוי עליון לשטח בגינה או במרפסת, קיימת חשיבות גם לנראות ולעיצוב שלו. מעצבי הפנים מזמינים בדרך כלל מבנה בעל צפיפות מסוימת של הפרופילים שהם צרים או רחבים וצמודים זה לזה או בעלי מרווח ביניהם. כמו כן הם מזמינים מתקן שהוא בעל נראות שהיא דומה לנראותו של פנים הבית וזאת כדי ליצור שייכות וקשר בין החלק הפנימי לחלק החיצוני של הבית. בהתאם לכך גם בוחרים את הגוונים של הגגון או הסוכך, אם הפרופילים ייצבעו בצבע לבן, אפור, שחור או כל גוון אחר.

הזמנה של הצללה ביתית

לאחר ההזמנה של סוכך או גגון בגודל המתאים, אפשר לתאם את מועד ההתקנה עם איש מקצוע אשר מעניק שירותי הנדימן בפריסה ארצית. כיוון שמדובר באנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעלי ידע טכני נרחב, הם מבצעים עבודה זו בתשומת לב רבה תוך שימוש במכשור מתאים הכולל כלי עבודה חשמליים מתקדמים וכלי עבודה ידניים. את זרועות הפלדה מחברים באמצעות ברגי נירוסטה שהם האופציה המיטבית לאור חוזקם הרב וכך הם ישמרו על האיתנות של מתקן זה.

אפשר להזמין את אנשי המקצוע להתקנת סוכך או גגון כמעט בכל מקום ברחבי הארץ, על פי הסניף הקרוב לביתך.

התמודדות עם פגעי מזג האוויר

חומר האלומיניום מותאם גם להתמודדות עם פגעי מזג האוויר ולכן הדיירים יכולים ליהנות לאורך רוב ימות השנה מההצללה שלו. אם מדובר בימים חמים מאד יש סינון של קרני UV ולכן מתחת לגגון חמים ונעים. אם מדובר בימים גשומים מבנה הגגון חוסם את חדירת מי הגשמים פנימה.

התקנה של גגון היא הפתרון האידאלי לחניה של רכבים כדי שלא יינזקו מפגעי מזג האוויר. המתקינים מכינים את השטח ומבצעים את ההתקנה על פי הגודל הנדרש של הגגון. כך אין השפעה של קרני השמש היוקדות או הגשמים על הרכב ומעבר לכך יש חסימה בחלק העליון ולכן גם האוטו לא מתלכלך מעלים, ציפורים וכו'. סוכך או גגון אלומיניום הוא הבחירה האידאלית לחניה שלכם.

קראו גם על: פח מחורר

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן