מה חשוב לקחת בחשבון לפני התקנת חיפוי קירות בבית?

תוכן עניינים

חיפוי קירות אלומיניום תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לאחד הטרדנים הלוהטים בעולם עיצוב הפנים. כולם רוצים היום את אפקט ה"וואו" של האורחים ברגע שנכנסים אליהם הביתה וחיפוי קירות זה פתרון מדהים שבאמת יוצר את האפקט.

לפני שאנחנו מתקינים חיפוי קירות בבית, יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם:

נזילות מים מאחורי הקירות

בין אם אנחנו מדברים על בית חדש שנקנה מקבלן או בית ישן שעבר שיפוץ, מומלץ מאוד לוודא שאין נזילות מים בבית ולוודא את תקינותה של צנרת המים.

חיפוי לקיר הוא משהו שאנחנו רוצים לשמור עליו לאורך שנים ולכן מומלץ להזמין חברת איתור נזילות שתסרוק את הריצוף והקירות בבית באמצעות מצלמה טרמית ותוודא שאין נזילת מים אשר עלולה לפגוע בחיפוי הקיר לאורך זמן, להוות מפגע בריאותי לחיים בבית, לפגוע בתשתיות ובמבנה.

עמידה בתקני הבטיחות והבריאות

לפני שבוחרים חיפוי לקיר חשוב מאוד לבדוק את עמידותו בפני תנאי מזג אוויר הקיימים בבית (יובש או לחות מוגברים, תלוי באזור המגורים), ושהוא עומד גם בכל תקני הבריאות והבטיחות.

במידה ויש לכם ילדים בבית, רצוי מאוד לשקול את מיקום החיפוי בכדי למנוע לכלוך וצורך בתחזוקה וניקיון שוטפים לחיפוי.

איכות

כפי שציינו למעלה, חיפוי קירות מאלומיניום היא השקעה לטווח ארוך . בניגוד לריהוט בבית אשר ברובו ניתן להזזה ולשינוע. גם במקרים של חיפוי ניתן להחליף ולשדרג אך השאיפה היא להישאר עם החיפוי לאורך זמן ממושך יותר ולכן יש לבחור בחיפוי איכותי שנוכל להישאר איתו בטוחים ומסופקים לאורך הזמן בידיעה שהוא אכן עמיד ויציג.

היתרון בחיפוי אלומיניום לעסק

מלבד הטיפול בחזית המבנה, לעיתים ישנו צורך פרקטי לחפות קירות פנימיים במטרה להגן עליהם מלכלוך או שמירה על הקירות. לרוב סביר שזה יקרה במקומות בהם יש לכלוך רב כמו מפעלים או מבני תעשיה. לאחרונה, גם מסעדות הכלו לעטוף את הקירות שלהם בחיפויי אלומיניום במטרה לשמור על הקירות מפני נוזלים ושאריות מזון.

התקנה של חיפוי פנימי, אשר לרוב מדובר בחיפוי קירות HPL העשויים מלוחות HPL עמידים ואיכותיים, מאפשר לבעל העסק להיות רגע ושליו ולהוריד את חשש הבלאי מסדר היום.

לוחות אלה ניתנים לניקוי בקלות, הם לא סופגים, אינם מתבלים עקב חום גבוה והם מייצרים מראה נקי וחדשני – דבר שיוצר תחושה נעימה במיוחד.

היתרונות הבולטים של חיפויי קירות

לוחות האלומיניום נחשבים לחומר גמר מתקדם איכותי ועמיד אשר לו יתרונות משמעותיים:

  1. לוחות אלה עמידים מאוד ומושלמים להגנה בפני נזקי מזג האוויר.
  2. עלויות התקנה זולות.
  3. בנייה ירוקה – ניתן למחזר את האלומיניום.
  4. חיסכון בעלויות אחזקה – אין צורך בתחזוקה שוטפת מלבד ניקיון בסיסי אחד לתקופה.
  5. יוצר מראה יוקרתי ומרהיב לאורך זמן.
  6. ישנם מגוון רחב של מידות, גוונים ורמות גימור.
מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן