משפצים את החלק החיצוני של הבית

תוכן עניינים

החלטתם לשפץ את החלק החיצוני של הבית שלכם? קחו בחשבון שמדובר במהלך שישדרג את הבית וגם ייתן מענה לצרכים המשתנים של המשפחה. כמו כן, מדובר בשיפוץ שיצריך פיקוח של אנשי המקצוע, שכן בסופו של דבר אנו מבטיחים לכם שתשיגו את התוצאה הרצויה.

בואו נדבר על פרגולות

בכל הנוגע לחלק החיצוני של הבית, התמקדו בפרגולה וכן בחיפוי הקירות החיצוניים. כיום קיים מגוון רחב של פרגולות בכל מיני עיצובים ומכל מיני חומרים (אלומיניום, עץ וכו'). לדוגמה, אם בחרתם להתקין פרגולה מעץ, תוכלו לרכוש את הפלטות ולוחות העץ ממקום ייעודי הנקרא גם מחסן עץ אגב, כאשר מתקינים פרגולה, ניתן להתקין דק גם בחצר הבית. פרגולה ודקה בכלל יכולה להעניק לבית שלכם מראה מיוחד ויוקרתי .

בואו נדבר על חיפוי לקירות החיצוניים של הבית

קודם הזכרנו גם את החיפויים. קחו בחשבון שבכל הנוגע לחיפוי קירות חיצוניים העבודה נעשית במינימום הפרעות. כלומר, לא תחוו שום שינוי בשגרה. השיפוץ עצמו אורך עד חמישה ימים, תלוי בגודל הבית, גובה החיפוי והמיקום בו יש להתקין אותו. באמצעות חיפוי חיצוני ניתן להסתיר סדקים בקירות, בשקעים ואף בליטות. יש בהם כל מיני חיפויים, חיפוי אבן, בריקים, קרמיקה, עץ, שיש ועוד .

בוא נדבר על רזה

ניתן לבנות דק מכל מיני עצים. בארץ ניתן לראות כל מיני דגמים כגון, דק אורן, דק עץ איפאה, דק במבוק, דק קומארו ועוד. כל אלו מתאימים לגינה. בחירת סוג הדק, תשפיע ישירות על מראה החצר. באמצעות דק ניתן להגדיר את פינת האירוח והישיבה וגם ליהנות מאווירה נעימה ופסטורלית.

מתכנון ועד ביצוע

כאשר מדובר בשיפוץ ובפרט בשיפוץ חיצוני, עדיף שהתהליך ייעשה בשלבים ובתיאום בין הגורמים המקצועיים המעורבים בתהליך. להלן הדגשים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​שיפוץ:

תקציב – לפני תחילת השיפוץ, מומלץ לקבוע את מסגרת התקציב. זכור כי ייתכן מאוד שתחרוג מהתקציב שנקבע. אין שום בעיה עם זה, רק תדאגו לא לחרוג מהתקציב יותר מדי.

מסגרת שיפוץ – כתבו על הנייר בצורה המפורטת ביותר, מה אתם רוצים לשפץ ולשנות. האם מדובר רק בהוספת פרגולה, האם ברצונכם להוסיף גם דק וגם חיפוי קירות ועוד. כשמתחילים לשפץ יש לא מעט בלאגן, לכלוך ואבק ולכן מומלץ כבר לשפץ ולהתקין מספר דברים ולא רק דבר אחד.

בניית תוכנית שיפוץ – השתדלו להתייעץ עם כמה שיותר אנשי מקצוע. אלו יבדקו את כדאיות ביצוע העבודה.

בחרו אנשי מקצוע מתאימים – קראו כמה שיותר המלצות, בדקו את מידת הניסיון המקצועי, בקשו לראות עבודות קודמות, בקשו לדבר עם לקוחות ועוד.

קראו גם על: חיפוי קירות אלומיניום

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן