חיפוי קירות HPL

בשנים האחרונות ניתן לראות שעיצוב בניינים גם מבחוץ זו אומנות לכל דבר וזה בא לביטוי בעיקר עם חיפוי קירות HPL. במידה ואתם עובדים היום על בניית מבנה משרדי, מבנה תעשייה , מרלו"ג, מרכז קניות, קניון, או בית פרטי, כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של שימוש חיפוי בלוחות HPL.

מהם לוחות HPL?

לוחות HPL, או בשמם השני, לוחות למינציה בלחץ גבוה, עשויים מסיבית שרף פנולי, שהוא חומר ידידותי לסביבה ומאוד עמיד, המשמש לעיצוב וחיפוי חד או דו- צדדי.

חיפוי HPL מיוצר על ידי לחיצה וחימום של שכבות מרובות של נייר קראפט ספוג שרפים מחממים בעלי חוזק הדבקה יוצא דופן. אף על פי שהיה נפוץ להיתקל בו על גבי שולחנות ומשטחי עבודה במטבחים, הוא משמש היום באדריכלות במגוון רחב מאוד של סגנונות, מה שהופך אותו לחומר מועדף בקרב מעצבים ואדריכלים לצורך שיפור הנראות של חללים וחזיתות של ביניים.

גלריית תמונות של חיפוי קירות HPL

2 יתרונות חזקים של חיפוי קירות בלוחות HPL

יש 2 יתרונות בולטים ללוחות HPL, וזה לא במקרה שאנחנו יכולים לראות שנעשה בהם שימוש הולך וגובר בשנים האחרונות בארץ ובעולם כולו.

  1. ראשית, חשוב לציין שמדובר על לוחות עשויים ממוצר ירוק (שניתן למחזר אותו), שאינם מכילים כלל אסבסט, מתכות או רעלים שונים.
  2. שנית, ניתן לצבוע את הלוחות האלה בכל צבע שרוצים ומכאן ניתן להבין את ההצלחה שלהם!

בחברת אלום גג אנו מייצרים עבורכם לוחות HPL בכל הצבעים והצורות , כך שבין אם אתם רוצים צבעים כהים, בהירים, דמוי עץ, טרקוטה בטקסטורה מיוחדת או בכל סגנון אחר – הלוחות הללו הם הפתרון המושלם עבורכם.

יתרונות נוספים שיש ללוחות HPL

  • עמידים בפני שינויי מזג אוויר
  • עמידים בחום ובטמפרטורות גבוהות
  • עמידים בפני רעידות אדמה
  • עמידים לכימיקלים, לא רעילים, לא מזהמים, היגייניים ואקולוגיים
  • עמידים בפני רטיבות, לחות וטחב
  • בעלי עמידות כימית
  • עמידים בחום ובפני עשן
  • בעלי עמידות מצוינת לאש
  • אנטי סטטיים, ללא קרינה
  • אנטיבקטריאליים, קלים לניקוי
  • עמידים בפני קרינת UV
  • עמידים לחומרי ניקוי ורחיצים במים וסבון

לכן, אם חשוב לכם להוסיף צבע לבניין שלכם בהחלט כדאי יהיה לקחת בחשבון את האפשרות של חיפוי HPL.

חיפוי קירות HPL – טכנולוגיה משוכללת ושימושית

טכנולוגיה כמו HPL הפכה להיות להיט גדול כי יש לה כמה שימושים חשובים. חיפוי בלוחות HPL מתאימים לא רק לחיפוי חיצוני אלא גם לחיפוי פנימי וניתן לראות שנעשה שימוש גובר וגדל בלוחות כאלה בחיפוי שלא רק בקירות החוץ אלא השימוש גדל גם בקירות הפנימיים כמו בלובי של מגדל המגורים או מגדל המשרדים , מרפסות, אמבטיות ובחלקי הבית האחרים, מה שאומר שגם עבור הפרויקט שלכם בוודאי הלוחות הללו יוכלו לעשות את העבודה בצורה מושלמת.

נוחות השימוש בלוחות HPL

אם עדיין חסרות לכם סיבות לבחור באופציה של חיפוי בלוחות HPL כדאי לדעת שהלוחות הללו גם מאפשרים בניה והרכבה מהירה . מאז שמספר חברות ותיקות בתחום החיפויים רכשו את הידע, הכלים, מכונות ועברו את תהליכי ההכשרה וההסמכה בשימוש בלוחות ה HPL כל עניין התכנון והעיבוד עבר תהליך חשוב של ייעול ושדרוג באופן שכיום כל לוח הזמנים התקצר פלאים, זה כבר לא חלום- מתמשך.

סוגי הלוחות השונים מתאימים למגוון יישומים

קיימים 3 סוגים עיקריים של לוחות HPL, המתאימים באופן מיטבי למגוון רחב של יישומים:

לוחות לצורכי חיפויבגלל שהחומר עמיד בפני אש ושחיקה, אנטי- בקטריאלי ואנטי– סטטי, נעשה בו שימוש נרחב לדלפקים, עמדות עבודה וקירות פנימיים של מבנים ציבוריים כמו בנקים, שווקים, שדות תעופה, מחיצות סניטריות, שולחנות וכיסאות בית ספר או חדר אוכל ועוד.
לוחות לשימוש חיצוניסדרות צבעים מגוונות משמשות למבנים ציבוריים, בתי ספר, גני ילדים, מועדונים, בתים פרטיים, לובים של מגדלים, קירות ומרפסות חיצוניות ומגוון מאוד רחב של מבנים ומתקנים.
לוחות לשימוש בתנאי מעבדהעמידותם הפנומנלית של הלוחות הופכת אותם למושלמים עבור מעבדות פיזיות, מעבדות ביוכימיות, קליניקות וחדרי טיפולים, שולחנות עבודה למחקר ותקשורת ועוד.

חיפוי קירות HPL עם לוחות בהתאמה אישית

אלום גג מייבאת את לוחות ה-HPL מיצרן גדול מאירופה. המפעל בעל יכולות ייצור גבוהות ובטכנולוגיה מתקדמת. ניתן לקבל לוחות HPL עם כמה גוונים באותו הלוח, או לוחות צורניים כמו שח-מט למשל או תמונות אמתיות שהועתקו ללוחות ה-HPL בגדלים שונים. לוח HPL כבר איננו מוגבל בטכנולוגיה וכמעט כל מה שעולה לכם כרעיון ניתן ליישום בלוחות ה-HPL המיושמים ע"י אלום גג בע"מ.

חיפוי קירות HPL

חיפוי קירות HPL – מגוון רחב של לוחות לבחירה ולעיצוב

לוחות HPL מגיעים במאות צבעים ומרקמים, מה שמאפשר למצוא בדיוק את הלוחות המתאימים לבית או למשרד. גימורי HPL נפוצים כוללים ברק גבוה, חרוזים, גרגר עץ ומט. חיפויי קיר מלוחות אלו יכולים להשלים את העיצוב הקיים של החדר או ליצור ניגודיות, בהתאם לאפקט הרצוי. לאחרונה אף פותחה שיטה של העתקה מתמונה או קובץ ממוחשב שעל פיו ניתן להכין את אריחי החיפוי של ה-HPL וגם לשימוש חיצוני.

אלמנט אופנתי ואלגנטי

לוחות HPL הם בין האלמנטים המסוגננים והמלוטשים שתיתקלו בהם בחלל. הקווים הנקיים שלהם מוסיפים אלגננטיות מאופקת שקשה למצוא בחומרים אחרים.

אלמנט דקורטיבי עם פונקציונליות גבוהה

לוחות HPL הם גם פונקציונליים וגם דקורטיביים. ניתן ליישם אותם בצורה אופקית, כגון משטחי עבודה משרדיים ארגוניים ואפילו לצורך חיפוי גגות, או על חזיתות בקירות פנימיים או חיצוניים. תכונה זו הופכת את הלוחות הללו לבחירה עיצובית פופולרית מאוד.

עמידות בסביבות עבודה שונות

אחת הסיבות לכך שפאנלים של HPL נמצאים באזורי עבודה נרחבים ברחבי הארץ היא עמידותם. הם עמידים בפני השפעות של הסביבה וחומרים תוקפניים ורמת עמידותם לשמש טובה בהרבה מחומרים רבים אחרים בהם נעשה שימוש עד היום, מה שהופך אותם לבחירה אידאלית למגוון יישומים.

החומר מבטיח עמידות יוצאת דופן הן עבור חיפוי של חללים פנימיים והן עבור חיפויי חוץ. לוחות HPL הם בחירה אידאלית, שכן אורך החיים שלהם ארוך.

תחזוקה קלה ונטולת מאמץ

חיפוי HPL מציע תחזוקה קלה מאוד, מכיוון שהלוחות די קלים לניקוי. ניתן לנגב בקלות את החיפויים בעזרת ספוג או מטלית לחה בלבד. באופן דומה, ניתן לנקות בקלות כתמי מזון, מה שהופך את חיפוי ה- HPL לחומר אידאלי לשימוש גם בחוץ.

בכל מקרה וכמו לכל החומרים האחרים, יש לזכור שבכדי לשמור על החיפויים, טיב החומר והניקיון, יש לקיים תחזוקה נאותה. מפרט התחזוקה ימסר ע"י אלום גג מיד בסיום.

התקנה קלה

קלות ההתקנה היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. חיפוי למינציה בלחץ גבוה משמש גם בחללים חיצוניים וגם בחללים פנימיים וחוסך כסף וזמן יקר, מכיוון שהוא די קל להתקנה. אף על פי שהיישומים שלהם שונים, בהשוואה לחיפוי קירות אלומיניום, לוחות HPL יותר קלים ומהירים להתקנה.

איך תרצו את החיפויים שלכם?

כפי שהוזכר לעיל, אחד מהיתרונות של הלוחות הללו זו העובדה שאתם יכולים לבחור באיזה צבעים וצורות אתם רוצים אותם. משמעות הדברים היא שזה לא משנה באיזה צבע אתם מעוניינים כי בכל מקרה הגימור של הצבע ייעשה במרקם אחיד, מושלם ויפה. כל מה שנותר לכם כרגע זה רק לבחור. .

אלום גג מעבדת ומרכיבה לוחות HPL ב-3 שיטות ההרכבה המומלצות ע"י היצרנים:

  1. התקנה סמויה
  2. התקנה בהדבקה – אין מראה של ברגים או ניטים
  3. בהתקנה גלויה – באמצעות מסמרות (ניטים) או ברגים יעודיים

אצלנו באלום גג תוכלו – לרכוש לוחות HPL ואת שאר החומרים, לעבד במכונות ה- CNC שלנו, ללטש, להקציע את הלוחות לקבלת פרטי פינה מושלמים, לרכוש פרופילים מאלומיניום לתליה סמויה (קונסטרוקציה מתווכת חכמה) או לקבל פרויקט שלם.

אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו ואנשי המקצוע שלנו ישמחו ללוות אתכם לכל אורך הדרך – החל מהשלב הראשון, דרך הייצור ועד להתקנת החיפוי – כי כל מה שקשור לקירות והצללות, חיפויי גגות – זו המומחיות שלנו.

/ 5.

לפתרונות חיפוי מתקדמים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
דילוג לתוכן