חיפוי גגות פאלזונל FALZONAL

הבנייה המתקדמת, הבניה- הירוקה והבניה-הקלה קידמה בין היתר גם את החומרים המורכבים  כגון : אלומיניום, טיטניום  תרכובות אלומיניום ואבץ לשימוש בכיסוי גגות וחיפוי קירות.

שיטות חיפוי גגות בהן עשו שימוש עוד במאות הקודמות, בהם נעשה שימוש בעיקר בלוחות של חומרים רכים בעיקר כמו: עופרת ואבץ בשיטת "standing seam", לא השתנו בהרבה.

אותם הכלים, אותו הקונספט עם תוספת של מספר חומרים שהם יותר קלים, יותר חזקים ועמידים לתנאי מ"א.

בכדי לבצע כיום גג בשיטת הפאלזונאל באלומיניום, אבץ, נחושת, אלוצינק או פלדה, נדרשים : ידע , ומכונות ייעודיות ל: ייצור , כלי עבודה ידניים וחשמליים  וצוות הרכבה מנוסה.

היצור המהיר במכונות הללו והשימוש בפנלים מותאמים למידה, מאפשר ליצרן הגגות למסור, ליזם מוצר באיכות גבוהה מאוד, בעל יכולת איטום ובידוד מותאם לדרישות, חוסם רעש גשם, חוסם רעש לתוך הבניין ומהבניין החוצה ועוד…

השימוש בלוחות אלומיניום צבועים מאפשר למתכנן וליזם לקבל מערכת גג או חיפוי קירות המותאמת לדרישות הבידוד, האיטום והאקוסטיקה מחד. ומצד שני, במראה ובנראות אדריכלית, במגוון רחב ביותר של גוונים וטקסטורות.

למשל; האם ידעת שניתן לקבל אלומיניום בגוון לוחות עופרת? או של אבץ מיושן? או של נחושת? או נחושת שחלקה עם "חלודה ירוקה" או בגוון אבן- שיש לבנה או, אבן- שוש דמוי CARRERA  ?

לסיכום:

למערכת קירות וחיפוי גג אלומיניום פאלזונל (Falzonal), ישנם יתרונות ב,

  • נראות ורמת גימור גבוהה.
  • מגוון רחב של סוגי חומרים, גוונים וסגנונות לשימושי INDOOR + OUTDOOR.
  • איטום.
  • בידוד טרמי.
  • משקל קל.
  • מגוון פתרונות אקוסטיים.

/ 5.

לפתרונות חיפוי מתקדמים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
דילוג לתוכן