חיפוי חוץ ‏למבנים וגגות

תוכן עניינים

כשמדובר בנושא של חיפוי גגות או חיפוי מבנים, אנחנו חייבים לשים דגש על שני דברים. על איכות החומרים אשר בהם מתבצעת העבודה ועל המקצועיות בביצוע העבודה.

ישנם מגוון חומרים שונים אשר מהווים מענה לצורך הזה של חיפוי מבנים וחשוב לשים לב כי ההתאמה נעשית בהתאם לצרכים של המבנה.

מובן שגם לאחר שיש לנו את החיפויים הללו, אנחנו חייבים להמשיך ולתחזק אותם על מנת שהם יהיו אפקטיביים ונאים לאורך זמן.

לצורך חיפוי מבנים וגם גגות נעשה שימוש במגוון חומרים. כך לדוגמא מוכרים מערכות החיפוי כמו –

  • קסטות אלומיניום, SOFIT – PANEL.
  • לוחות HPL – עליהם נרחיב בהמשך.
  • פייבר צמנט.
  • לוחות אלומיניום מורכב ACP,.
  • לוחות אלומיניום כוורת Aluminum Honeycomb Sandwich Panels, בשילוב מתכות שונות כמו: אבץ, נחושת, נירוסטה, דמוי נחושת, דמוי שיש ועוד.

חשוב לנו לציין כי החיפויים קיימים במגוון צבעים וגוונים.

הייצור של החיפויים הללו אמורים להיעשות כולם אך ורק מחומרים איכותיים על מנת שהם יוכלו לתת מענה ללקוח לאורך זמן. הדגש אמרו להיות על גלוון ברמות האיכות הגבוהות ביותר הקיימות תוך שימוש בחומרים כמו פוליאסטר, אילגון, PVDF איכותיים במיוחד.

מי זקוק לחיפוי מבנים או גגות?

למעשה כל מבנה עשוי ליהנות מחיפויי קירות. אנחנו מוצאים את החיפויים ואת הגגות הקלים באולמות ספורט, במבני תעשייה שונים, במרכזי מסחר, בתחנות דלק וגם כשמדובר בפרויקטים המיועדים לשיקום מבנים ישנים.

הטכנולוגיה של היום מעמידה בפנינו אפשרויות מתקדמות כך שניתן לבצע את עבודות החיפוי תוך זמן קצר עם תוצאות מושלמות ממש.

חיפוי ‏HPL – מהו?

למעשה כמעט בכל מבנה נעשה היום חיפוי כלשהו. זה שאנחנו לא תמיד רואים את החיפוי, ממש לא אומר שהוא אינו קיים. יש מקרים אשר בהם החיפוי נעשה בפנים, כלומר על הקירות הפנימיים של הבית וישנם החיפויים אשר נעשים מחוץ לבית. מובן שבכל מקרה נעשה שימוש בחומר המתאים לו.

חיפויי קירות פנימיים משדרגים את הבית ומעניקים לו מראה מיוחד וכך גם חוסכים את הצורך בצביעה או בטפט. מדובר בחיפויים המסוגלים להחזיק מעמד לאורך זמן ולהעניק את המראה המושלם.

חיפוי באמצעות לוחות HPL זהו חיפוי הנועד בעיקרון לחיפויי חוץ בהתקנה יבשה. ניתן להשיג את הלוחות בכמה עוביים שונים וגם בגוונים ייחודיים. מדובר בחומר אותו ניתן לעבד עם חיפוי פורניר טבעי או עם לוחות דמוי עץ, פורמיקה ועוד.

מדובר בחומר המגלה עמידות רבה בתנאים של היום, עם התחממות כדור הארץ.

את החיפוי ניתן להתקין בהתקנה סמויה או גלויה.

איך מתחזקים חיפויים לאורך זמן?

אז בדיוק כמו ניקוי חלונות ‏בגובה, או ניקוי ‏גגות רעפים, כך גם עם הטיפול בתחזוקה של ‏חיפוי גגות ‏או של ‏חיפוי קירות ‏חוץ. ניתן להיעזר בשירות של ניקוי בסנפלינג. מדובר בשיטה שפועלת היטב כאשר העבודה נעשית באמצעות ציוד סנפלינג שהוסב במיוחד למטרות אלו. מדובר בשיטה ייחודית, מהירה ולא יקרה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן