חיפוי גגות SOFIT PANEL

חיפוי SOFIT – PANEL סופיט פאנל

כפי שתואר בהרחבה בכתבות הטכניות שבאתר אלום גג השינוי שחל בעשור האחרון בשטח חיפויי החוץ בכלל ובחיפויי באלומיניום בפרט חייב את אלום גג למצוא ולפתח שיטת חיפוי שתוכל לתת מענה גם למבנים שהיזם מבקש לחדש את החזית ולהשוות מראה עכשווי וטכנולוגי לנכס ולא בעלויות מרחיקות שחקים כמו שבקסטות אלומיניום או ACP.
מערכת החיפוי של SOFIT – PANEL סופיט מאפשרת ליזם להתקין חיפוי חוץ מחומרים כמו אלומיניום, אבץ, נחושת ופלדה מגולוונת וצבועה אבל במחירים שהם 20-40 אחוז נמוכים בהשוואה לחיפוי האלומיניום בקסטות, אלומיניום מורכב, ACP וכדומה.
היזם מקבל מראה עכשווי שטוח עם או בלי פוגות במחיר הדומה לחיפויי פח גלי לסוגיו.

מערכת SOFIT החדשה , לא סתם תארנו את אלום גג כחברה מתחדשת… והמגש החדש של חיפויי sofit מאפשר לחפות בסטריפים בעובי אלומיניום של 1.0 מ"מ ובפלדה 0.7 מ"מ ולקבל מגש קשיח, משוחרר ממאמצים שממנו מתקבל מראה בנראות באיכויות שעדיין לא נראו בפחים דקים.

לצפייה במצגת סופיט פנל sofit panel.

היתרונות המשמעותיים שבשיטת חיפויי sofit

האמת היא שכאשר מדברים על חיפויי SOFIT מדברים על חיפויים שמציגים יתרונות רבים כמו:

  • עמידות מאוד גבוהה ולאורך זמן רב כנגד רטיבות
  • עמידות לקורוזיה
  • עמידות לנזקי אקלים שונים
  • המראה שלהם אסתטי במיוחד
  • הם מאוד ידידותיים לסביבה וניתן למחזר אותם לצרכים שונים
  • ניתן לעשות בהם שימוש הן במבנה פרטי והן במבנה תעשייתי

לכן זה כלל לא מפתיע לגלות שחיפויי SOFIT זוכים להצלחה גדולה כל כך הרבה לא מעט שנים ושווה גם לכם לשקול את השימוש בהם.

חיפויים בכל צבע

עוד סיבה טובה שבגללה חיפויי SOFIT  הם הבחירה הנכונה זו העובדה שאתם יכולים לשלב אותם היום בכל צבע שתרצו. לכן, אם החלום שלכם היה להוסיף קצת צבע לבניין ואם רציתם שכל העוברים ברחוב יעצרו לבית הבית שלכם ויביטו בו, אין ספק שחיפויים כאלה יכולים לעשות את העבודה. מי אמר שרק לבן או צבעים פושרים יכולים להתאים? היום, כאשר ניתן לשלב גם חיפויים בצבעים מגוונים אתם תראו שהתוצאה הסופית תהיה מרהיבה במיוחד. חשוב לדעת שהחיבורים מתחברים זה לזה בחיבור של זכר ונקבה, מה שאומר שמבחוץ הם נראים "נקיים" כי לא רואים בהם את הברגים או את החיבורים השונים. כל אלה הופכים את החיפויים הללו לבחירה נפלאה ואתם תראו שגם אתם תיהנו מכך מאוד.

חיפו גגות SOFIT PANEL

/ 5.

לפתרונות חיפוי מתקדמים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
דילוג לתוכן