הכן גגך לחורף עם איטום מושלם

תוכן עניינים

חשוב להכין את הגג לחורף – לוודא כי הוא אטום היטב לחדירת מים. תנאי הכרחי לאטימה מלאה הוא שימוש בחומרי חיפוי ייעודיים וייחודיים, איכותיים ובטיחותיים.

אם הגעתם עד הלום

חברת אלום גג בע"מ מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות ויכולות בביצוע של חיפוי קירות וסיכוך גגות. כל העבודה מתבצעת באתר אחד, המהווה ערובה לפיקוח ולשליטה על כל תהליך הייצור. על פי דרישה החברה מחפה באמצעות אבץ, נחושת, פח גלי, סופיט, קסטות אלומיניום, חיפוי HPLלוחות פייבר צמנט, ACP ומוצר חדש בשם  Honeycomb.

אנשי המקצוע מתאימים את חומר הציפוי ואת האופן שלו על פי סוג המבנה בכלל והגג הנדרש בפרט. החברה משתמשת בציוד ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בחומרים נושאי תו תקן איכות ובטיחות מחייב ומחמיר, לאחר שהחומרים נבדקו במעבדה ואושרו לשימוש בכפוף לתקנים.

אלומיניום איכותי ובטיחותי

אחד החומרים הרווחים בחיפוי ובציפוי כמו גם באטימה הוא אלומיניום. יש לו מגוון תכונות ההופכות אותו לחומר מועדף למטרות אלה. הוא קשיח וגמיש כאחד, הוא עמיד. הוא מבודד מצוין. נוח לעבוד אתו והוא זול יותר מחומרים חלופיים שאינם טובים יותר. לכן מומלץ מאוד לחשוב לשלב אלומיניום כחיפוי קירות. חיפוי אלומיניום מאפשר הגנה ועמידות לאורך שנים.

חשיבותם של חומרי איטום איכותיים לגג

בשל חשיבות האיטום בכלל ואיטום גגות בפרט, חשוב להזמין את העבודה יחד עם החומרים, כלומר להסתייע בשירותיה של חברה המתמחה באיטום גגות וכמובן משתמשת בחומר איטום גגות מקצועי ואיכותי. מאחר שהגג הוא החלק החשוף ביותר לנזקיו הפוטנציאליים של הגשם, יש לעשות הכל כדי למנוע את עצם היתכנות חדירתו. נזקי דליפת גשם עלולים להיות הרסניים לגבי קירות המבנה ובכך להפוך את המשך השהייה בו למסוכנת. אבל אטימה טובה חשובה לא רק למניעת מקרי קיצון אלא למניעת היווצרות של פטריות עובש וסדקים.

איטום הגג לקראת החורף

שלא תדעו מצרות: גם גשמי ברכה עלולים להיהפך לגשמי קללה, אם וכאשר הגג דולף ומביא את הגשם לביתכם ומרטיב ריהוט ופריטים בעלי ערך – פיזי ורגשי – אחרים מלבדם. כחלק מההכנות לחורף – הכנת הגג לקראתו היא דבר חשוב מאין כמוהו; הימנעות ממנו עלולה לגרום לכם לא רק תחושה של אי נוחות אלא נזק של ממש. אם תרצו לעשות זאת בעצמכם, החברה מציעה חומר איטום גגות, מגוון דבקים, יריעות ואמצעי הגנה נוספים למניעת חדירה של מים ולהותרת הבית שלכם יבש וחם.

חשוב לדרוש בקשר לאטימת הגג לא רק כגימור עבודות ההכנה לקראת החורף אלא כעבודה החשובה והנדרשת ביותר. כשם שחוזק מבנה ועמידותו נקבעים על פי חוזק יסודותיו, כך, בהתאמה, כדי להיות בטוח ומוגן מפני רטיבות יש  לדאוג כי הגג ייאטם על ידי אנשי מקצוע המשתמשים בחומרי החיפוי, הציפוי והאטימה הטובים והאיכותיים ביותר.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן