עבודות חיפוי לגגות

תוכן עניינים

עבודות חיפוי לגגות עם אנשי מקצוע וכלים מקצועיים

חיפוי גגות הינו פעולה חשובה ביותר ובעלת משמעות ניכרת בהיבטים רבים. צל, הגנה מגשם, מניעת נזילות, בידוד אקוסטי. יש להדגיש כי ביצוע עבודות החיפוי מצריך לא רק חומרים וחיפויים מעולים. בנוסף, נדרשים אנשי מקצוע כמו גם כלים מקצועיים כאשר פטישון בוש הוא דוגמא טובה לכך וכך גם מסור נייד לחיתוך אלומיניום, כלי הברגה וכן ופתרונות איטום.

במה נרצה לחפות

ישנו מגוון לא קטן של חומרים שיכולים לשמש אותנו בבואנו לבצע חיפוי לגג. אנשי מקצוע הבקיאים בחיפוי הגגות (או הקמת פתרונות סיכוך והצללה) חיוניים כבר ברמת התכנון. עוד לפני שמגיעים לאתר עם כלים הנדסיים, עם מברגות בוש, פטישון בוש וכל יותר המותגים המשמשים לביצוע, יש להחליט איזה סוג של חיפוי יהיה הטוב ביותר.

אין ספק שהפתרון הטוב ביותר יהיה תוצאה של גודל הגג, סוג המבנה, תנאי מזג האוויר באזור (שטח פתוח וחשוף, שטח גבוה, בניה בעמק וכן הלאה). גם התקציב מצריך התייחסות וגם סדר הגודל של לוח הזמנים מתחילת העבודה ועד לסיומה. תמיד יש להחליט מראש עד כמה מהר צריכים לסיים את החיפוי. לא נסקור כאן את כלל החומרים שיכולים וראויים לשמש כחיפויים אך נזכיר למשל את חיפויי האלומיניום מחד וחיפויי הנחושת מאידך. חיפויים יכולים לכלול גם פלדה, אבץ, פח גלי פייבר צמנט.

הכלים – בהתאם לסוג החיפוי

משעה שידוע וברור מהו החיפוי שבו נרצה, ניתן יהיה לסכם עם אנשי המקצוע על לוחות זמנים לביצוע העבודה. לוחות הזמנים יהיו תוצאה של גודל הגג, סוג החומרים ואופי הכלים הדרושים. עם נדרשת עבודה הכנה מסיבית שנעשית באמצעות פטישון בוש, למשל לצורך פירוק קונסטרוקציה ישנה. הדבר יאריך את ביצוע העבודה בהנחה שרוצים תוצאה מעולה, יסודית, יציבה ובטיחותית. במידה וחיפוי הגג נעשה מחומרים יחסית פשוטים, כדוגמת פח גלי, הביצוע יהיה מהיר יותר אך עדיין – יש צורך באנשי מקצוע מנוסים לביצוע ההתקנה.

הטיפ לזיהוי אנשי מקצוע לחיפוי גגות

כיצד תוכלו לדעת שאנשי המקצוע שהזמנתם לצורך ביצוע עבודות החיפוי יוכלו לבצע את המשימה כהלכה? קודם כל, וודאי מהן תכונות החיפוי שיותקן. וודאו שיודעים לומר לכם שחומרי הגלם עמידים ומתאימים לאקלים הישראלי, שהתוצאה תהיה מבודדת ולא רק פתרון כנגד חדירת מים. חיפוי גג מבודד מאפשר לחסוך בהוצאות המיזוג וכן יש גם פתרונות חיפוי שמספקים בידוד אקוסטי מעולה.

עוד דבר שיעזור לוודא שאנשי המקצוע שולטים היטב במקצועם – בדקו באילו כלי עבודה הם משתמשים. שיטות חיפוש מקובלות יכולות לכלול שמות כמו פלזונאל, קלזיפ, אינטרפלז או במו. החיפויים הללו, חלקם למעשה מהווים גגות מושלמים או כמעט מושלמים מיוצרים בחלקם באמצעות מכונות ייעודיות וכלי עבודה ייעודיים במפעל, לפי ההזמנה. לאחר מכן, באתר מבצעים השלמה של ההרכבה, תוך שימוש בחיבורים על בסיס קונסטרוקציה שהוקמה בעבור זה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן