מהם פתרונות האלומיניום המובילים לבתים פרטיים?

תוכן עניינים

בבתים פרטיים רבים בישראל האלומיניום הוא חלק בלתי נפרד מהלוק של הבית ומהאסתטיקה העיצובית שלו. משום שלאלומיניום תכונות נהדרות אשר הופכות אותו לחביב על קבלנים ואדריכלים כאחד, הוא מזמן לא רק אופנה חולפת. הצטרפו אלינו לכתבה הבאה וגלו מהם פתרונות האלומיניום המובילים לבתים פרטיים.

חיפוי אלומיניום למראה מודרני

אם עד לאחרונה רק מבני היי טק חדשניים התגאו בכך שהם בחרו חיפוי אלומיניום, כיום גם בתים פרטיים עושים שימוש בחומר מתקדם זה. בניגוד לאבן הטבעית, האלומיניום אינו סובל מבעיות כתוצאה מגשמים או מאבד מיופיו גם אל מול קרני השמש הישראלית החזקה ולכן הוא מהווה פתרון חיפוי חיצוני שכדאי לשקול. אם בעבר הבחירה הבטוחה הייתה מעבר לקרמיקה, כיום אלומיניום הוא בהחלט מתחרה ברמה גבוהה.

תריסי אלומיניום לפרטיות מלאה

מכיוון שמרבית הבתים הפרטיים בישראל נמצאים על הקרקע ואין להם גינה ענקית אשר תיצור חוצץ של ממש, כדאי להשתמש בתריסים אשר יעשו את העבודה. לכאן נכנס האלומיניום אשר סוגיו המתקדמים מגיעים עם הגנה מפני UV ואף ניתנים למחזור, וזאת עוד לפני שהזכרנו את היכולת ליצור בעזרתו חציצה ויזואלית מלאה מפני חוץ הבית. כד שמדובר על פתרונות רב מערכתיים לבעיות רבות שהינן מנת חלקים של בתים פרטיים.

גדרות אלומיניום

אם הזכרנו בסעיף הקודם את עניין הפרטיות, הרי גדרות אלומיניום לבית ולגינה הן בהחלט עוד פתרון שכדאי לשים על השולחן. מדובר באפשרות לתחום את הבית הפרטי באופן קלאסי או מודרני בעזרת חומר זה ולדאוג למחיצה איכותית אשר אינה מתבלה עם השנים. אגב, שימו לב מי מרכיב את הגדר ומי מייצר אותה, לפני שאתם מבצעים כל רכישה אשר תשפיע את המראה של הבית שלכם למשך שנים רבות.

חלונות אלומיניום

מכיוון שבתים פרטיים מאפשרים לכם לצאת מהקופסא בכל הנוגע לגודל החלון, אין ספק שחלונות אלומיניום אשר נעשים על פי מידה – הם בגדר חובה. ניתן לשחק עם האור והצל ולהתכתב עם הצרכים הסובייקטיביים של הבית שלכם. יחד עם זאת, שווה להתייעץ עם מהנדס מוסמך לפני שאתם יוצרים אזורים חדשים לטובת חלונות ושוברים קירות אשר עלולים להיות קירות תומכים בעבור עוד צוהר.

פרגולות אלומיניום במקום פרגולות מעץ טבעי

אם יש לכם גינה בבית שלכם ואתם רוצים ליצור אזור מוצל, אתם בוודאי חושבים על פרגולות. אבל אם בעבר הבחירה האוטומטית הייתה פרגולות מעץ, כיום ניתן להשיג פרגולות מאלומיניום שנראות ממש כמו הדבר האמיתי אבל הרבה יותר קלות לתחזוקה. יתרה מכך, פרגולות העץ הן רגישות לתנאי האקלים ומשנות את הגוון שלהם אם השנים, בעוד שפרגולות מאלומיניום שומרות על המראה שלהם.

שורה תחתונה: ניתן לייצר עם האלומיניום מגוון של פתרונות מותאמים אישית לבתים פרטיים. מעבר לאיכותו של חומר זה ולקלות אחזקתו, גם מחירו אינו גבוהה במיוחד ומנצח במבחן הזמן.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן