חיפוי חיצוני ופנימי של קירות הבית

תוכן עניינים

הנראות של המבנים הן הציבוריים והן הפרטיים מעידה רבות על ההשקעה של הלקוחות ושל האדריכלים בחשיבות שהם מעניקים לכך.

החלטה על המראה החיצוני של המבנה

אדריכל אשר מתכנן את הקירות החיצוניים של כל מבנה, מקפיד על שייכות ועל רעיונות מקוריים. אם מדובר במוזיאון, הנראות החיצונית תעניק הקשר לתחום שבו עוסק המוזיאון, אם מדובר בבית ספר יהיה ברור שמדובר במוסד לימודי וכו'. כאשר מדובר בבתים פרטיים, ההחלטה על המראה החיצוני תהיה על פי טעמם של הלקוחות ובהתאם לסביבת המגורים.

צביעה של פנים הבית או שימוש בטפטים

מעצב הפנים מסייע בקבלת ההחלטות, וזאת כדי שהחיפוי של הקירות יהיה ברצף של פנים הבית. כמו שמדביקים טפטים מעוצבים לחדרי הילדים על אחד הקירות. מדובר בטפט יפהפה בעל הדפסים אשר מתאים לגילו של הילד ולנראות הכללית של החדר והריהוט שקיים בו. את שלושת הקירות האחרים צובעים בגוון אחיד. בדרך זו חדר הילדים הוא בעל נראה מעורר השתאות ויוצא דופן.

המגמה היא שתהיה מיוחדות גם בקיר החיצוני ולכן בוחנים כמה וכמה אופציות כדי לבחור את המרקם שיבדל מבנה זה מהמבנים הסמוכים.

חיפויים של קירות הבית

ללקוחות מציעים כמה אפשרויות של חיפויים, מכיוון שהם אינם מכירים את ההבדלים ביניהם, האדריכל או מעצב הפנים מסביר זאת תוך הדגשת היתרונות והחסרונות של כל אופציה כך שתהיה החלטה מושכלת.

סוגי חיפויים

פח גלי

חיפויים באמצעות פח גלי אלו חיפויים אשר נראים עם גל טרפזי או גל קטן. כאשר מבצעים חיפוי באמצעות הפחים הללו אין אחידות במקראה של הקירות והם נראים יפהפיים וייחודיים.

רשתות ופחים מחוררים

רשתות אשר יוצרים חיפוי ללא איטום מלא אלא קיימים הבדלי גובה והאוויר עובר בין חלקי החיפוי.

פייבר צמנט

פייבר צמנט אלו משטחים שמזכירים את הנראות של הבטון.

סופיט פאנל

חיפוי sofit הוא פתרון אופטימלי למקרים שבהם מבצעים שיפוץ מאסיבי של הקירות החיצוניים של מבנה וותיק וכך מחדשים אותם ומעניקים נראות עכשווית.

פאלזונל

חיפוי גגות falzonal הוא שילוב של טיטניום, אבץ ואלומיניום אשר מותאמים לאופציה של בנייה ירוקה.

אלוקובונד

חיפוי אלוקובונד הוא חיפוי של מבנים באמצעות פרופילים מאלומיניום אשר קיימים בגדלים שונים ואפשר לחפות באמצעותם את הקירות החיצוניים, בהליך שהוא זול יחסית לחומרים האחרים. משלבים זאת עם טיח צבעוני והתוצאה היא לא פחות ממושלמת.

קסטות

חיפוי קסטות הוא חיפוי באמצעות יחידות בודדות אשר ממוקמות לאורכו ולרוחבו של מבני מגורים ומבני משרדים ומעניקה לכל אחד מהם מראה יפהפה. זוהי אחת האפשרויות שמשתמשים בה רבות בכל הארץ.

HPL

לוחות hpl אלו לוחות בגוונים ובדרגות שונות של עובי אשר מצמידים לקירות חוץ בשיטה היבשה.

התחדשות עירונית

בבניינים שבהם מבצעים פרויקטים של תמ"א 38, מחזקים את היסודות, אוטמים ומחפים את הקירות החיצוניים. כך מעניקים מראה חדש לחלוטין לבתים הישנים על ידי צבע משולב בחיפוי.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן