איתור נזילות מים בקירות ובתקרת הגג

תוכן עניינים

החורף כבר כאן ואיתו המחדלים הרבים אשר מציפים את כל החששות שהיו לנו – נזילות במוקדים מסוימים בבית. בשביל שנוכל להתמודד טוב יותר עם הנזילה ולטפל בה על הצד ביותר ביותר, נספר לכם על שיטות יעילות ומתקדמות ואיתור וגילוי מוקדי נזילות

האבחנה הראשונית

אם גיליתם בביתכם נקודה קטנה על הקיר או התקרה, אתם יכולים לזהות שהנזילה כבר כאן והיא כאן כדי להשאר. זה בדיוק השלב שאתם צריכים לפנות לחברת איתור נזילות מקצועית שתגיע לביתכם לאתר בצורה מדוייקת וממוקדת את מוקד הנזילה ויציע פתרונות יעילים לטיפול הבעיה.

כבר בשלב זה חשוב מאוד לציין שבמידה ונחליט להזניח את הנקודה "הקטנה" אנחנו נחשפים לתיקון מסובך יותר בעתיד הכרוך בעלויות יקרות יותר.

מהן המקורות הנפוצות לבעיה

נזילות מים הם האויב המסוכן ביותר לכל מבנה ולכן ככל שנאתר את הנזילה בשלב מוקדם שר הטבעות כך נמנע בין אם באמצעות חברת איטום זה לא אותו מומחה עוגמת נפש מיותרת ותיקון יקר ומסובך.

 ישנם כמה מקורות אפשריים לנזילות בבית:

  1.  נזילה מהקיר – לרוב זה קורה בגלל תשתיות ישנות ולקויות, בניה לא איכותית של הקירות החיצוניים ושימוש בחומרים שאינם עמידים במים.
  2. סביב החלונות – לרוב זה קורה בגלל איטום לא תקין והתקנה לא נכונה של החלונות.
  3. נזילה מהתקרה – גגות סופגים לכלכוך ואבק אשר סותם את המרזבים בגג וגורם להצטברות של מים כתוצאה מסתימה של הפתח המיועד לניקוז מי הגשמים. כך בעצם מתבצעת חדירה של מים לתוך הבית.

השלכות הנזק

אחת הטעויות החמורות אשר יובילו בנזקים אסתטיים, בריאותיים וכלכליים היא התעלמות מהבעיה.  מבחינה אסתטית מקבל מראה מאוד מוזנח של קירות מתקלפים ואלה יכערו מאוד את הבית יפגעו באיכות החיים שלנו.

 ברמה החברתית מדובר בתקלה שעלולה אף להגיע לביתם של השכנים דבר הגורם שיחסוך הוא בנוסף להחמרת הנזילה והגדלת העלויות הכרוכות בתיקון עם.

לנזקים על אלו יש גם השלכות בריאותיות, כתוצאה מהיווצרות פטרת ועובש נקודה חשוב מאוד לפתור בעיות אלו על מנת למנוע פגיעה בבריאות השוהים בבית.  חשוב  מאוד להבין שעובש עלול לפגוע באנשים בעליי בעיות נשימה או ליצור את הבעיות הללו לאנשים שנחשפים לפטרת לאורך זמן.

מצלמה תרמית – הפתרון המושלם

האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים הגיעו אל עולם האינסטלציה איתור נזילות במצלמה טרמית הפקה על הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר אשר מסייע לנו לאתר את הנזילה בצורה ממוקדת ומדויקת וכך למנוע מאיתנו ארץ מיותר של הריצוף בבית הוא בעצם לגשת ישירות אל מקור הבעיה ולטפל בה בצורה נקודתית.

המצלמה התרמית טכני איכותי המשמש אינסטלטורים מקצועיים כי כלי לאיתור נזילות נקודה מצלמה זו חוסכת לנו כסף רב, עוגמת נפש מיותרת בערב שלא כצורך הוא מסייעת בטיפול הבעיה בצורה מהירה ויעילה.

לסיכום, אם אתם נחשפים וחושבים כי אכן קיימת בעיית רטיבות בבית פנו בהקדם  לאנשי מקצוע המתאימים על מנת לפתור את הבעיה.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן