איך לבחור חיפוי קירות וריצוף חדש למשרד שעובר שיפוץ?

תוכן עניינים

בעת בחירת חיפוי קירות וריצוף למשרד שעובר שיפוץ, פונקציונליות צריכה להיות שיקול מרכזי. לכן הדרך הטובה ביותר להגיע לבחירת החומרים המתאימים היא להבין אילו פונקציות החלל משרת ומה הצרכים שלכם כתוצאה מכך. אחר כך תוכלו להתיישר עם העדפות עיצוביות ולהתאים את הבחירה לאילוצים של עלות ותקציב.

קחו בחשבון  לא לכל חלל יש את אותה הפונקציה

משרדים מורכבים מחללים שונים, ביניהם אזור קבלה, מטבח, משרדים, חללים פתוחים, חדרי ישיבות, וכדומה. תסכימו אתנו שמה שיעבוד באזור קבלת הקהל לא בהכרח יתאים למטבח המשרדי שלכם.

כאשר אתם בוחרים חיפוי קירות וריצוף לאזור הקבלה, עמידות ועיצוב הם שיקולים מרכזיים בבחירת החומרים. מלבד העובדה שאזור זה צריך ליצור רושם ראשוני חיובי, עליו גם לגלות עמידות בפני תנועה ערה של אנשים. לכן, בעת הדבקת ריצוף חדש או חיפוי קיר בחלל זה, הקפידו לבחור חומרי גלם איכותיים, מרשימים ועמידים.

כאשר מדובר בשטחים הפתוחים ובחדרי מנוחה, הריצוף והחיפוי צריכים להתאים לאסתטיקה הכללית, אך על החומרים להיות מסוגלים למנוע רעשי רקע ולעמוד בתנועה ערה. בנוסף גם עלויות התחזוקה צריכות להתאים לתקציב שלכם. כאן מומלץ לבחור בחומרים עמידים.

חדרי הישיבות חייבים ליצור רושם טוב, לכן אי אפשר להקל ראש בהדבקת ריצוף חדש בחדרים אלו. בחדרים אלו העמידות אינה משחקת תפקיד מרכזי והעיצוב יהיה הדאגה העיקרית שלכם.

במטבח עליכם לבחור בחומרים עמידים למים אך גם עמידות מפני החלקה היא גורם חשוב. על הריצוף והחיפוי להיות קלים לניקוי ועל החומרים להיות ידידותיים.

אילו עוד שיקולים יש לקחת בחשבון כאשר בוחרים חיפוי קירות וריצוף חדש?

ההיצע של חומרי הגלם מאוד רחב, כך שאפשרויות הבחירה שלכם רבות ומגוונות. אתם יכולים להגדיר את הצרכים של החלל ואז לבחור את חומר הגלם שהכי מתאים גם מבחינה פונקציונלית וגם מבחינה אסתטית. בסופו של דבר, על העיצוב להתאים לאווירה המיוחדת שתרצו ליצור.

שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון הם ניקיון ותחזוקה, עמידות לאורך זמן, העדפות עיצוביות, עלויות, שימושים ועוד. אם אינכם בטוחים הגדירו צרכים ואז קבעו מסגרת של תקציב, וקבלן ריצוף וחיפוי קירות מקצועי יוכל לעזור לכם לבחור את החומרים שיעמדו בכל הדרישות שלכם, ויותר מכך יעניקו את הערך הגדול ביותר ביחס להשקעה שלכם.

לפעמים אתם יכולים להיות נעולים על סוג מסוים של חומר גלם, ודווקא אנשי המקצוע יוכלו לכוון אתכם לבחירה שתספק לכם מענה הרבה יותר מיטבי ומשתלם, ולא פחות חשוב – הוצאה תראה נהדר בחלל המשרד שלכם. כמו כן אנשי המקצוע הנכונים יוכלו לעזור לכם להבין כיצד חוסכים עלויות ואיך מחשבים את המחיר הסופי כאשר משקללים בתוכו גם את עלויות התחזוקה לאורך השנים.

לסיכום, בחירת ריצוף וחיפוי קיר למשרד זו משימה מעט מאתגרת, אך בעזרת מיקוד ואנשי מקצוע מנוסים, אין סיבה שלא תצליחו לעצב משרד מדהים!

מאמרים שעשויים לעניין אותך
דילוג לתוכן