חיפוי קירות חוץ

חיפוי קירות חוץ למבני תעשיה ומבנים ציבוריים

לפני שנים בניית מבנה תעשייה כלל לא לקחה בחשבון את נושא העיצוב, כי המטרה היחידה הייתה ליצור מבנה כמה שיותר פונקציונאלי. היום, לעומת זאת, הדברים השתנו.  בימינו, בין אם מדברים על בניית מבני תעשייה ובין אם מדברים על בניית משרדים או בתים פרטיים – לעיצוב, יש משמעות. לכן ברור מדוע ניתן לראות כל כך הרבה שינויים ותמורות שחלו בתחום של חיפוי קירות חוץ. בהחלט שכיום הוא נושא שכדאי לקחת בחשבון כשרוצים לבנות מבנה תעשייה חדש. אם את אותו מבנה אפשר לעשות גם יפה ומעוצב, אז למה לא? חיפוי קירות חוץ הוא תחום רחב שיש בו היום אפשרויות מגוונות של חומרים, צבעים ויתרונות, כך שכדאי לתת על הנושא הזה את הדעת.

איזה חיפוי קירות חוץ קיימים היום?

כפי שהודגש, התחום של חיפוי קירות חוץ כולל בתוכו לא מעט אפשרויות בימינו, כמו לדוגמה: לוחות פייבר צמנט, לוחות HPL, או חיפוי אלוקובונד. מה שחשוב להקפיד עליו בחיפוי קירות חוץ הוא נושא איכות החומרים ועמידותם בתנאי מזג האויר, הסביבה הקורוזיבית  והזמן. בכל הקשור לחומרים איכותיים ועמידים –  אלומיניום על רבדיו השונים הם המתאימים ביותר למשימה. העניין הוא שחיפוי קירות חוץ של קירות, בניגוד לחיפוי הפנימי, צריך לעמוד בתנאי מזג אוויר לא פשוטים כמו לחות, קור, גשם ולפעמים גם שמש ישירה ולכן חשוב גם שהאלמנטים יהיו קלים לתחזוקה. לכן יש משמעות אדירה לשאלה האם החומר עמיד לקורוזיה ולשאר תופעות הטבע האפשרויות, כי מה הטעם להתקין חומר שלא שלא יחזיק מעמד לאורך זמן?

חיפוי חוץ לקירות של מבני תעשיה ומבני ציבור

בין אם מדובר במפעל, מרלו"ג , מרכז הפצה , מבנה משרדים או אולם ספורט – חיפוי קירות יתן לכם את המראה הרצוי למבנה שלכם. היתרון הגדול בחיפוי קירות חוץ, מלבד העמידות, הוא נושא האסתטיקה. חיפוי קירות חוץ מסתיר את כל הכבלים, גופי המזגנים וצנרות חוץ של המבנה ומאפשר לקבל מעטפת נקיה וחלקה. וכמובן שהיא יכולה להיות גם צבעונית. כשמדובר על מבנה תעשיה, מרלו"ג או מרכז הפצה בו יש חשיבות לטמפרטורה כמו במקרה של חדרי קירור למשל, אז ניתן כמובן לשלב חיפוי קירות חוץ  במערכות הכוללות בידוד טרמי וגם אקוסטי כשנדרש.

חיפוי קירות חוץ בצבעים שונים

אם חשבתם לרגע שכיון שמדובר על אלומיניום וכיוון שהחומר צריך להיות עמיד זה אומר שהוא לא יהיה יפה, כדאי שתדעו שאתם טועים. בימינו חיפוי קירות חוץ היא אומנות לכל דבר וניתן לראות זאת בלא מעט מבנים קיימים שכולנו מכירים ורגילים לעבור על ידם בחיי היום יום שלנו. יש היום עיצובים חדשניים בתחום של חיפוי חוץ לקירות שכן בימינו אפשר לבחור חיפוי בכל צבע, גודל או צורה. משמעות הדברים היא שאם גם אתם עמלים היום על בניית מבנה תעשייה, מרלו"ג  או על בניית המשרדים החדשים שלכם, כדאי יהיה לתת את הדעת על בחירת חיפוי קירות חוץ מושלם. חיפוי קירות חוץ יפה ומעוצב מוסיף לערך המבנה כולו ולכן זה שווה את ההשקעה שלכם.

/ 5.

לפתרונות חיפוי מתקדמים
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!
דילוג לתוכן